2.Αλεξανδρα

1.1K 136 66
                                    

Κοιτάω την εικόνα στο λαπτοπ.Την ξανακοιταω.

Κάτι δεν μαρεσει όμως.

Φυτά.Ίσως αν βάλω λίγα φυτά στο σαλόνι.

Ναι αλλά τι φυτά;

«Καλημέρα όμορφη»ακουω και γυρνάω να δω την Μαρίνα μόλις να έχει ξυπνήσει.
«Τι καλή...»λέω.
«Πως και νωρίς σαββατιατικα;»με ρωτάει.

Πήγε να βάλει καφέ αλλά την πρόλαβα.
«Το ήπια όλο.Σορυ.Έχω να τελειώσω μια διακόσμηση και να την στείλω.Έχω μια ώρα ακόμα και κάτι δεν μαρεσει»λέω ενώ κοιτάω το λαπτοπ.

Έβαλα φυτά αλλά πάλι.
Ίσως αν βάλω το καναπε από την άλλη μεριά;

Ευτυχώς που με το λαπτοπ δεν χρειάζεται καν να πηγαίνεις να βλέπεις τα σπίτια.
Τα κανείς όλα ψηφιακά.

«Μια χαρά θα τα πας.Δεν σε φοβάμαι»λεει και βάζει να φάει.
«Θα δείξει»λέω.

Μαρεσει η δουλειά μου δεν λέω.
Αλλά μαρεσει και να κοιμάμαι μέχρι αργά.

«Θυμάμαι τι σου είχα πει για αύριο έτσι;»λεει.
«Όχι»λέω ειλικρινά.
«Για τον ξάδερφο μου»λεει.

Πολύ καλύτερα με τον καναπε από εκείνη την μεριά.Ναι.Τώρα θέλει και κάτι άλλο.

«Γη καλεί Αλεξάνδρα..»λεει και αφηνω το λαπτοπ και την κοιτάω.
«Μαρίνα ξέρεις ότι δεν λειτουργώ το πρωί...»λέω και πίνω λίγο καφέ.

«Ούτε το μεσημέρι λειτουργείς ούτε βράδυ αλλά Τελοσπαντων»λεει και γελάει.

Όρεξη έχει η ξανθιά φίλη μου.

«Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι αύριο έρχεται ο ξάδερφος μου»λεει.
«Έχεις ξαδέρφια;»ρωτάω μετά αφού δεν το ήξερα καν.
«Έναν.Αλεξάνδρα το ξέχασες;»ρωτάει.

Κάτι έπρεπε να θυμηθώ μάλλον...

«Όχι βέβαια»απανταω αλλά προφανώς και το ξέχασα.
«Το ξέχασες.»λεει μετά και κλείνει το ψυγείο.

Η αλήθεια είναι ότι οι ασήμαντες πληροφορίες δεν μου μένουν στο μυαλό για κάποιο λόγο...

«Ίσως το ξέχασα.»λέω μετά αφού η Μαρίνα με ξέρει και δεν μπορώ να κρυφτώ.

Ξεφυσάει.
«Αύριο θα έρθει ο ξάδερφος μου.Σου έχω μιλήσει για αυτόν.Θα μείνει για λίγες μέρες μέχρι να δει τι θα κάνει με την ζωή του»μου λεει.
«Και τι είμαστε εδώ;Μπατε σκύλοι άλεστε;»ρωτάω.

Άκου να έρθει εδώ.

«Πληρώνω νοίκι αρα μου ανήκει το μισο σπίτι αρα θα έρθει.Στο κάτω κάτω όταν κοιμάται εδώ η αδερφή σου δεν σου λέω τίποτα!»την έχει ετοιμη την απάντηση.
«Η Χαρουλα μου είναι μια γλυκά»
«Και ο ξάδερφος μου.Μην ανχωνεσαι άλλωστε θα φύγει νωρίς.Αν βρει δουλειά πάνω στο επάγγελμα του θα βρει ένα σπίτι.Αν δεν βρει θα φύγει»λεει.
«Και ποιο είναι το επάγγελμα του αν επιτρέπεται;»ρωτάω και χτυπάει το τηλέφωνο της.

Έρωτά Μου(#4 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum