ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ.
«Άκου αυτό...»μου λεει ο Ορφεας και αφηνω την κιθάρα και τον κοιτάω.
«Αν βάλω την νότα ρε και μετά πάλι το ίδιο ρεφρέν;»με ρωτάει.
«Για να ακούσω...»λέω αφού άλλο να το λες και άλλο να το ακούς.Παίζει το ρεφρέν και μετά με ένα δειάλειμμα και την νότα ρε το ξανακάνει.
«Μαρεσει!»του λέω και αμέσως σηκώνει το χέρι και κολλάω πέντε.
«Φιλεεεεέ.Ανυπομονώ να γίνουμε διάσημοι.Να ξέρουν όλοι τα ονόματα μας!»λέει.
«Θα γίνει και αυτό»
«Για Καντο εικόνα.Το πρόσωπο σου σε όλες τις εφημερίδες και τα περιοδικά»λέει και το κάνω.Φαντάζομαι τον εαυτό μου πρωτοσέλιδο παντου.
«Μαξιμος.Ο καλύτερος κιθαρίστας του κόσμου!»Γιατί όχι;Τι παραπάνω έχει ο Τζειμς Χετφιλντ των Μεταλικα;
Εκτός από απίστευτο ταλέντο,μυαλό και κάποια δισεκατομμύρια ευρώ που εγώ δεν έχω δηλαδή.
Για αρχή κάτσε να κάνουμε cd,καμία περιοδεία κανενα βιντεοκλίπ και γενικά να μας ξέρει ο κόσμος και μετά γίνομαι ο καλύτερος κιθαρίστας του κόσμου.
Έχουμε μέλλον.Το συγκρότημα μας είναι μικρό και δεν μας ξέρει και κανείς ακόμα αλλά θα αλλάξει και αυτό που θα πάει.
Υπομονή και σκληρή δουλειά θέλει και με εμένα κιθαρίστα,τον Ορφέα στα πλήκτρα και στο τραγούδι και τον Λαζαρο στα ντραμς θα πάμε μπροστά.Το νιώθω.Άλλωστε όλοι από χαμηλά ξεκίνησαν.
Κανείς δεν γεννήθηκε επιτυχημένος.Άφησα πολλά για να κάνω αυτό που αγαπώ.
Δεν θα το αφήσω να έγινε για το τίποτα.«Ξέρεις τι μου έλειψε;»λεει μετά και βάζει το κεφάλι στα πλήκτρα.
«Τι;»
«Το κρεβάτι μου.Τα ξενοδοχεία δεν έχουν άνετα κρεβάτια...»λεει.
«Με τόσα λεφτά που δίνουμε πολύ καλά είναι φιλε»λέω αφού ψίχουλα δίνουμε.Τι περίμενε;Ξενοδοχείο 5 αστέρων;Γενικά όταν ξεκίνησαμε το όλο ταξίδι σε όλο το κόσμο για να τραγουδήσουμε δεν είχα αυτό στο μυαλό μου.Μας δίνουν πολύ λίγα και τα μαγαζιά που τραγουδάμε είναι απαίσια.
Τουλάχιστον παίζω την κιθάρα μου.
Το μόνο καλό στην όλη υπόθεση.«Πάμε να παίξουμε το it's my life τον Bon jovi να πάρουμε λίγο τα πάνω μας μέχρι να έρθει ο Λαζαρος;»ρωτάω.
«Χρειάζεται να ρωτάς;!»φωναζει και βάζει τα χέρια στα πληκτρα του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Έρωτά Μου(#4 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)
Romansa20 βιβλίο. #4 της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Τελευταία ιστορία της σειράς. Η Αλεξάνδρα έχει πάντα ότι θέλει.Έτσι μεγάλωσε και έτσι έγινε.Ανεξάρτητη και δυναμική.Όπως λεει και το όνομα της. Ο Μαξιμος έφυγε από το σπίτι του για να ακολουθήσει τα όνει...