«Τι είναι όλο αυτό;»ρωτάω αφού νιώθω έχω πάθει ένα σοκ.
Πως γίνεται το ταβάνι να είναι τόσο ψηλα;
«Συγνώμη,εδώ μένει ο Κώστας;»ρωτάω.
Αυτό μόνο στην τηλεόραση το έχω δει.«Εδώ ναι.Θα το συνηθίσεις σιγά σιγά»λεει η Αλεξάνδρα καθώς μπαίνουμε πιο μέσα.
Θα περάσουμε το Σαββατοκύριακο στο σπίτι του Κώστα.Ή καλύτερα να πω στην βίλα του Κώστα.
Ήξερα ότι είναι επιχειρηματίας αλλά όχι και τόσο επιχειρηματίας!
«Έχει τα πάντα εδώ.Πισίνες,γήπεδα,
γυμναστήριο,σινεμά.»
λεει.
«Όταν λες πισίνες;»ρωτάω αφού άκουσα πληθυντικό.Εκείνη γελάει και την ακόλουθω πάνω καθώς ανεβαίνει τις σκάλες.Φτάνει σε μια πόρτα και όταν την ανοίγει παθαίνω άλλο ένα σοκ.
Τι συμβαίνει;
ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ;Ένα κρεβάτι τεράστιο.Με όλη την σημάσια της λέξης.Τζάμια παντου να βλέπουν έξω στην κήπο και την εξωτερική πισίνα και τι να πω.Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιασω πρώτα.
«Είπα να ετοιμάσουν ένα δωματιο για εμάς.Μαζί δεν θα κοιμηθούμε;»λεει αφού αφήνει την τσαντα της πάνω στο κρεβάτι.
«Μαζί δεν κοιμόμαστε τις τελευταίες μέρες;»λέω και γελάει.Κάθε βράδυ μαζί κοιμόμαστε.Και να ξαπλώσω στον καναπε,τυχαία ξυπνάω σου κρεβάτι της.
Τυχαία το λέμε τώρα.«Βάλε μαγιό.Τα παιδιά περιμένουν στην πισίνα»λεει και ανοίγει την τσαντα της.
«Πισίνα;Με τέτοιο κρύο;»λέω αφού έχει αέρα σήμερα.
«Θερμαινόμενη.Και εσωτερική...»λεει και μπαίνει μέσα στο μπάνιο υποθέτω.Βγάζω το μπλε σκούρο μαγιό μου.
Ζωάρα ο Κώστας.
***
Έρχεται μια κοπέλα και αφήνει κάτω,μπροστά από την πισίνα ένα μεγάλο πιάτο με φρούτα και ένα μπολ με σοκολάτα και έναν δίσκο με διάφορους χυμούς.
«Ευχαριστούμε»λεει η Χαρά και κολυμπάμε όλοι προς τα εκεί.Τα κορίτσια αρχίζουν να τρώνε και εγώ με τον Κώστα πήραμε από ένα ποτήρι.
«Το σπίτι σου είναι...Ουαου.Δεν έχω λόγια.Αλήθεια»του λέω.
«Ευχαριστώ.Πριν πεθάνει ο παππούς μου το άφησε σε εμένα.Εδώ μεγάλωσε και η μαμά μου έτσι ξέρεις...»λεει.
«Είσαι τυχερός.Τι να πω.Όλα αυτά είναι σαν ψέμα»λέω ενώ κοιτάω ακόμα το μέρος γύρω.
«Θα το συνηθίσεις.Τώρα που είσαι με την μέλουσα κούνιαδα μου θα έρχεσαι συχνά.»λεει και πίνουμε στην υγεία μας.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτά Μου(#4 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)
Romance20 βιβλίο. #4 της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Τελευταία ιστορία της σειράς. Η Αλεξάνδρα έχει πάντα ότι θέλει.Έτσι μεγάλωσε και έτσι έγινε.Ανεξάρτητη και δυναμική.Όπως λεει και το όνομα της. Ο Μαξιμος έφυγε από το σπίτι του για να ακολουθήσει τα όνει...