Η Αγαπη ειχε φυγει τρεχοντας,σκουπιζοντας καθε λιγο τα δακρυα που δραπετευαν απο τα ματια της και της τρυπουσαν τη καρδια.Δεν μπορουσε να πιστεψει οτι η Χαρα,η δικη της Χαρα την ειχε προδωσει και μαζι με εκεινη και εκεινος.
Ο Αλκης ειχε τρεξει πισω απο την Αγαπη και προσπαθουσε με τα λογια του να την κανει να σταματησει,για να τον ακουσει.Η Αγαπη προλαβε να κρυφτει πισω απο ενα σταθμευμενο αυτοκινητο για να παρει μια ανασα και να κρυφτει απο τον Αλκη.
-Αγαπη!Αγαπηηη!Ξερω οτι εισαι καπου εδω,σε παρακαλω εμφανισου καρδια μου,για να λυθει η παρεξηγηση!Δεν φταιω εγω,πιστεψε με!Η φιλη σου μου εκανε τα γλυκα ματια,εγω δεν ειχα σκοπο να σε προδωσω!Φωναζε ο Αλκης μεσα στο σκοταδι και περιμενε.
Η Αγαπη ειχε βαλει τη παλαμη της,μπροστα απο το στομα της για να μη ξεσπασει.Η καρδια της πονουσε.Ο Αλκης συνεχιζε να την ψαχνει και την προσπερασε,χωρις να το γνωριζει.
Η Χαρα καθοταν στο καναπε αμιλητη.Ο Αγγελος που και που γυριζε και την κοιταζε.
-Πηγαινε και ντυσου σαν ανθρωπος.Η παρασταση τελειωσε.Της ειπε και η Χαρα γυρισε να τον κοιταξει.
-Δεν ειχα επιλογη...ψελισσε και σηκωθηκε με βαρια βηματα.
-Δεν θα σε συγχωρησει η Αγαπη και το ξερεις.Τα λογια του Αγγελου,την εκαναν να παγωσει για μια στιγμη.
-Με φοβισαν οι απειλες της,Αγγελε.Καταλαβε με!
-Εγω καταλαβα Χαρα.Η Αγαπη ομως δεν θα μπορεσει να καταλαβει...
Ο Αλκης γυρισε στο σπιτι,κοντα ξημερωματα.Κοπανισε με δυναμη τη πορτα και σωριαστηκε στο κρεβατι του,με τα ρουχα.
Ο Νικολας τον ακουσε και ξαφνιαστηκε.''Κανε Θεε μου,να μην επιστρεψει ο παλιος του εαυτος...''
Η Αγαπη στο πρωινο κατεβηκε με πρησμενα απο το κλαμα,ματια.Η Νονα της βλεποντας την,καταλαβε οτι η Χαρα ειχε κανει αυτο που της ειχε πει.Εκανε δηθεν να τη ρωτησει,τι της εχει συμβει,αλλα η Αγαπη δεν μιλιοταν.
Ο Παντελης στεκοταν στη πορτα και κοιτουσε τον Αλκη.
-Μη το κανεις.Μη πας να την βρεις!Θα την βαλεις σε καινουργιους μπελαδες!
-Πρεπει να της εξηγησω.Απο χθες κοντευω να χασω το μυαλο μου.Τριγυρνουσα μεσα στους δρομους και μετα την εβγαλα εξω απο το σπιτι της.
-Και?Εμφανιστηκε?
-Οχι.Δεν ξερω γαμω το που πηγε!
-Ισως προλαβε και πηγε σπιτι χωρις να τη δεις.Αλκη εισαι σιγουρος οτι φταιει μονο η φιλη της?
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...