Κεφάλαιο 9ο

100 5 0
                                    


Η μερα των γενεθλιων της και της συναντησης εφτασε.Αυτο δεν μπορουσε κανεις να το αποφυγει και να το ηθελε.Ολα αυτα τα χρονια η Αγαπη,πριν μαθει την αληθεια,ονειρευοταν το πριγκιπα της.Λαχταρουσε και εκεινη να ζησει τα πρωτα σκιρτηματα του ερωτα,οπως ολα τα κοριτσια.Τωρα πλεον ηταν ολα ενα απιαστο ονειρο.Χωρις να ξερει το γιατι,ηξερε ολη την ιστορια του Αλκη.Τη ζωη  του στο ιδρυμα,την αστατη ζωη του,ολα οσα ειχε περασει απο την ημερα που γεννηθηκε μεχρι σημερα.Τα τελευταια χρονια ονειρευοταν εναν αντρα και πιστευε πως ηταν αυτος.

Στη νονα της δεν ελεγε σχεδον τιποτα,ηταν επιφυλακτικη γιατι φοβοταν οτι θα της απαγορευε μεχρι και να ονειρευεται.Η αληθεια ειναι πως η νονα της,την αγαπουσε αλλα με ενα τροπο μερικες φορες αυστηρο,που δεν της αρεσε.Αλλα χρωστουσε τη ζωη της σε εκεινη,γιατι εαν δεν ηταν εκεινη,ποιος ξερει που θα βρισκοταν τωρα.

Εκεινη τα παντα τα μοιραζοταν με τον Αγγελο και τη Χαρα,τα αισθηματα της και τις σκεψεις της.Εκεινοι  την καταλαβαιναν παντα,τη συμβουλευαν και την αγκαλιαζαν με τη δικη τους αγαπη.

Η μερα λοιπον ξημερωσε και η Αγαπη ολο το προηγουμενο βραδυ ονειρευοταν καποιον να της κραταει το χερι σε μια παραλια.Σηκωθηκε και ειπε στον εαυτο της οτι ολα θα ειναι ενταξει.

Σε λιγο εφτασαν και οι φιλοι της,οι πιο δικοι της ανθρωποι και της εδωσαν τα δωρα της.Ενα ζευγαρι γοβες και ενα υπεροχο μαξυ γαλαζιο φορεμα.

-Μα δεν εχω ξαναβαλει ποτε γοβες....Διαμαρτυρηθηκε αλλα της αρεσαν πολυ.

-Σημερα θα γινεις 18 Πριγκιπεσα μου,ενηλικη πια!!!Θελουμε ολα να ειναι ξεχωριστα!!!της ειπε ο Αγγελος και της ευχηθηκε.

-Οτι λαχταρας να το αποκτησεις,γλυκια μου!!!Της ειπε η Χαρα και την αγκαλιασε.

-Ευχαριστω....ψελλισε η Αγαπη και δακρυσε.

-Οχι,δεν ειναι μερα για δακρυα!!!Δεν αξιζει!!!Μπηκε στο δωματιο η νονα της και την αποπηρε.

-Εχεις δικιο νονα.Παω να φερω να κερασω τα παιδια.

Φευγοντας η Αγαπη για την κουζινα,η νονα της ειπε χαμηλοφωνα στον Αγγελο και στη Χαρα.

-Μην τον αφησετε να την πλησιασει.Εαν χρειαστει να κανετε το παν να μην συναντηθουν και καθολου.Και οτι και να γινει,να μην την αφησετε καθολου απο τα ματια σας.

Τους προειδοποιησε και αποχωρησε στο δωματιο της.Ετσι εκανε παντα,ηθελε να ξερει τι συμβαινει καθε λεπτο και να τα ελεγχει ολα.Οταν δεν ειχε τι αλλο να κανει,κλεινοταν στο δωματιο της,χωρις να ενοχλησει κανεναν.

Ετσι λοιπον οι φιλοι της παντα εδιναν λογαριασμο που πηγαιναν μαζι με την Αγαπη και τι εκαναν.Αυτο βεβαια χωρις να το γνωριζει η Αγαπη.Η αληθεια ειναι ομως πως η Χαρα και ο Αγγελος ελεγαν μονο οτι ηθελε να ξερει η νονα,αυτα που τους εκμυστηρευοταν και μοιραζοταν η Αγαπη μαζι τους δεν τα ελεγαν πουθενα,γιατι η φιλια τους ηταν αληθινη και την αγαπουσαν σαν αδερφη τους.Δε θα την προδιδαν ποτε.

Καπου αλλου την ιδια στιγμη,ο Αλκης ειχε ξυπνησει με μια πολυ καλη διαθεση.Αντι για τον εφιαλτη του,ειχε ονειρευτει μια κοπελα που του κρατουσε το χερι.Δεν ηξερε τι σημαινε αυτο αλλα σιγουρα κατι καλο ηταν.

Σηκωθηκε λοιπον σιγοτραγουδωντας,ηπιε τον καφε του,πηγε στη δουλεια του και οταν εφτασε το βραδακι ετοιμαστηκε και περιμενε να περασουν οι αλλοι απο το σπιτι του και να φυγουν ολοι μαζι για το μπαρακι.

Η ωρα ηταν 10 και δεκα οταν χτυπησε το κινητο του Αλκη...

Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now