Σηκωθηκε απο την πολυθρονα της και προχωρησε μελαγχολικα προς τη βεραντα.Αγκαλιασε τον εαυτο της και κοιταξε τον ουρανο.
''Τι να κανω?''σκεφτηκε και εκλεισε τα ματια της.''Το ξερω οτι δεν πρεπει αλλα...''
Επεστρεψε υστερα απο λιγη ωρα και αρπαξε το σημειωμα.Με αποφασιστηκοτητα το ανοιξε και το διαβασε.
-Τι γραφει?ρωτησε ο Αγγελος.
-Θελει να με συναντησει αποψε στη παραλια.Για να μου δωσει και τις γοβες μου,εαν τις θελω πραγματικα πισω...
-Τι κοπανος?Τι νομιζει?Καλυτερα να το εκαιγες!!!πεταχτηκε η Χαρα.
-Δεν προκειται να του κανω το χατηρι.Δεν χαθηκε και ο κοσμος εαν δεν παρω πισω τα γοβακια μου...θα παρω καινουργια και τελος!!!
-Μηπως καταλαβε ποια εισαι?
-Δεν ειμαι σιγουρη...αλλα νομιζω πως ενιωσε,οτι ενιωσα κι εγω οταν κοιταχτηκαμε.Αλλα δεν γινεται,ακομη και να θελω να παω στο ραντεβου ΔΕΝ γινετε...
Πηρε το κερι και εβαλε στο σημειωμα φωτια.
Ο Αλκης παλι σηκωθηκε και πηρε τηλεφωνο τον Παντελη,να βγουνε για καφε.Ειχε αναγκη να τα μοιραστει ολα αυτα με καποιον.Ο Νικολας ηταν σιγουρα ο πιο καταλληλος ανθρωπος αλλα ηθελε καποιον κοντα στην ηλικια του.
Οταν βρεθηκαν και τους εφερε ο σερβιτορος τους καφεδες,ο Αλκης δεν εχασε καιρο.
-Χθες ειχες την περιεργεια να μαθεις τι μου συνεβη την ημερα που απολυθηκαμε!!!
-Ναι αλλα μου ειπες...
-Σκασε και ακου!!!Πριν λοιπον απο 18 χρονια...
Ετσι λοιπον του διηγηθηκε τα παντα μεχρι χθες που τη συναντησε και οτι τα λογια αυτης της γυναικας βγηκαν αληθινα.
-Φιλε,αυτη ειναι ταινια επιστημονικης φαντασιας!!!
-Οχι ειναι αληθινη,Παντελο.Αυτη η γυναικα θα μου αλλαξει τη ζωη,το ξερω.Απο χθες νιωθω αλλος ανθρωπος.Δεν φευγει απο το μυαλο μου.Περιμενω σαν τρελλος να τη συναντησω...εχω ταχυκαρδια!!!ειπε γελωντας και ελαμπε ολοκληρος.
-Να πας σε εναν γιατρο.Για εμφραγμα το κοβω.
-Εγω λεω να φας ενα κουβα σκατα!!!Τον κοιταξε ο Αλκης δηθεν παρεξηγημενος και τοτε ο Παντελης του χαμογελασε.Τον καταλαβαινε αφου μετα απο τοσα χρονια ακομη ετσι ενιωθε για τη Μαιρουλα του.
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...