Kεφάλαιο 19o

67 2 0
                                    


Ο Αλκης ξυπνησε με πονοκεφαλο,αλλα δεν εδωσε σημασια.Ανυπομονουσε να την ξαναδει,να την κοιταξει,να την φιλησει.Ηθελε τοσο πολυ να γευτει τα χειλη τηςκαι να την σφιξει στην αγκαλια του.

Ο Νικολας τον κοιταζε που ηταν σκεφτικος και αναρωτιοταν,τι ηταν αυτο που τον βασανιζε τον τελευταιο καιρο.Τον ρωτουσε συνεχεια,αλλα δεν του επαιρνε κουβεντα.Αποφασισε λοιπον να μην ξαναρωτησει,εξαλλου του ειχε πει ο Αλκης,πως εαν συνεβαινε κατι ο ιδιος θα του μιλουσε.

Η Αγαπη ειχε αποφασισει πως η χθεσινη νυχτα,θα ηταν και η τελευταια που του επετρεπε να εισβαλει με το ετσι θελω στη ζωη της.Φοβοταν για εκεινον,ποσο μαλλον τωρα που τον ειχε προειδοποιησει και η νονα της.

Δεν μπορεσε να κοιμηθει,μετα την αποχωρηση του.Γυρνουσε καθε τοσο το πλευρο της και κοιτουσε το παραθυρο.Ισως θα επρεπε να το καρφωσει ή να του βαλει λουκετο.Ειχε τοσο αναγκη τα χειλη του αλλα δεν επρεπε.

''Δεν πρεπει,γαμωτο!''μονολογησε και σηκωθηκε απροθυμα απο το κρεβατι της.Ετσι κι αλλιως,δεν θα ξανα εβγαινε για κανενα λογο.Ακομη κι αν ειχε τοσους λογους,δεν θα εβαζε σε κινδυνο κανεναν.

Συναντηθηκε με τη νονα της στο διαδρομο και της ειπε μια απλη τυπικη καλημερα.

-Για να σε δω!Την προσταξε σχεδον.

Η Αγαπη σηκωσε απροθυμα το βλεμμα της και την κοιταξε.

-Γιατι βλεπω τοση απογοητευση στο βλεμμα σου?Δεν τα ειχαμε ξεκαθαρισει απο την αρχη?Δεν σου εξηγησα?

-Με ολο το θαρρος νονα,αλλα τωρα τα βλεπω λιγο διαφορετικα.Ισως εισαι λιγο υπερβολικη.Ναι το εκτιμω το οτι με προστατευσες και με μεγαλωσες αλλα ολοι δικαιουνται μια δευτερα ευκαιρια.

-Για να σε πληγωσει και να σε αρνηθει για δευτερη φορα?Δεν του αξιζεις!Καταλαβε το!

-Αυτο δεν μπορεις να το ξερεις.Εξαλλου ολοι κανουμε λαθη.Εσυ δεν εκανες ποτε σου,λαθος?

-ΟΧΙ!ΟΧΙ!ΟΧΙ!Τσιριξε και η Αγαπη εκλεισε τα αυτια της,με τις παλαμες της.Ηταν σαν μια τσιριδα αποκοσμη αυτα τα ''οχι''.

Η νονα της την κοιταξε με σκοτεινο βλεμμα και συνεχισε με πιο ηπιο τονο.

-Αγαπη η συζητηση τελειωνει εδω.Πηγαινε να πλυθεις και κατεβα για πρωινο.

Η Αγαπη πηγε να ξεστομισει κατι αλλα τελευταια στιγμη,τρομαξε και το μετανιωσε.Την αγαπουσε τη νονα της,αλλα τωρα δεν ηταν και τοσο σιγουρη για το τι ειδους αγαπη ηταν αυτη.Δεν ηθελε να της παει κοντρα αλλα η ζωη ηταν δικη της και δεν θα αντεχε μακρια του.Το ηξερε πως και εκεινη να εκανε πισω,εκεινος ηταν πια αποφασισμενος,το ειχε δει στο βλεμμα του.

Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now