Οταν χτυπησε το κουδουνι,η Χαρα ρωτησε φανερα αγχωμενη,τον Αγγελο.
-Τι λες να γινει?
-Δεν ξερω αλλα ανοιξε της,πριν εκνευριστει περισσοτερο.
Μολις αντικρισαν τα ματια της νονας,με το ανοιγμα της πορτας,καταλαβαν οτι τα πραγματα ηταν πραγματικα ασχημα.
-Δεν μου λετε,τι εχει συμβει απο τη στιγμη που συναντηθηκαν?Ρωτησε χωρις καν να χαιρετησει.
-Καλημερα και σε εσενα!!!Μηπως χρειαζεσαι ενα ποτηρακι νερο?
-Εξηγησεις χρειαζομαι Αγγελε και ασε τις υπεκφυγες!!!
-Τι θες να μαθεις ακριβως?Συναντηθηκαν και τελος.Επενεβη η Χαρα.
-Ε βεβαια,ουτε αυτο δεν μπορεσατε να αποφυγετε.Θυμαστε τι σας ειχα πει?Αλλα μου φαινεται οτι τωρα τελευταια με δουλευετε!!!Φωναξε με μισος.
-Αληθεια?Για διαφωτισε μας...
-Συνεχιζεις την ειρωνεια Αγγελε?Σημερα της εστειλε λουλουδια και εγραφε σαχλαμαρες σε μια καρτουλα!!!Αυτο αποδικνυει οτι το πραγμα εχει προχωρησει.Και ειμαι σιγουρη οτι και εχθες το βραδυ συναντηθηκαν.Και ειχε το θρασος η Αγαπη,να του δωσει και τη διευθυνση!!!Για πειτε λοιπον,οσα δεν ξερω τωρα...
Εμειναν αφωνοι και οι δυο.Κανεις δεν εκανε τη κινηση να μιλησει.Περασαν αρκετα δευτερολεπτα που κοιταζοταν μεταξυ τους,χωρις να πουν κουβεντα.
-Καταπιατε τη γλωσσα σας?Οπως τα φανταστηκα εγιναν ολα,ετσι?
-Οχι,απλα και εμεις δεν ξερουμε τιποτα απ'ολα αυτα που μας λες.Εχουμε μεινει εκπληκτοι!μιλησε τελικα πρωτος ο Αγγελος.
-Εγω ξερω οτι η Αγαπη δεν θα εκανε ποτε κατι τετοιο,οσο και αν το ηθελε η καρδια της!!!ειπε η Χαρα.
-Ωστε ετσι...Ενταξει λοιπον...εγω βλεπω οτι τοσο καιρο προσπαθω να την προστατευσω και εκεινη κανει παιχνιδακια.Και εσεις τι κανετε?Τιποτα απολυτως.Η' μηπως εσεις τις δινετε τις ελπιδες?
-Φυσικα και οχι!!!Δεν ειναι ετσι και το ξερεις!!!Ουτε κι εγω πιστευω πως η Αγαπη φερθηκε τοσο επιπολαια.Και χθες ηταν μαζι μας,για να το ξακαθαρισουμε.Οσο για τα υπολοιπα,οπως σου ειπα δεν ξερουμε τιποτα.Την νοιαζομαστε και δεν θα επιτρεπαμε να καταστραφει.Δεν θελουμε το κακο της.Εξαλλου το γνωριζει παρα πολυ καλα και εκεινη οτι δεν γινεται να ειναι μαζι.Σιγουρα υπαρχουν εξηγησεις,που ομως δεν μπορουμε να σου δωσουμε εμεις.Ειπε με μια ανασα ο Αγγελος.
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...