Kεφάλαιο 15o

103 6 0
                                    


Η Αγαπη αρχισε να κλαιει και τα δακρυα της,την εμποδιζαν να δει που πηγαινει.Σκονταψε και ο Αλκης την επιασε απο τη μεση.

-Συνεχεια θα πεφτεις και εγω θα σε πιανω?Της ειπε χαμογελωντας.

-Αφησε με....ειπε εκεινη θυμωμενα και προσπαθησε να ελευθερωθει απο την αγκαλια του.

Ο Αλκης την εσφιξε πιο πολυ πανω του και μυριζωντας τον αρωμα της,ενιωσε μεθυσμενος απο ερωτα.

-Θα σε αφησω αλλα υποσχεσου οτι δεν θα το βαλεις παλι στα ποδια.

-Δεν σου υποσχομαι τιποτα...και παρε τα χερια σου απο πανω μου...του φωναξε εξοργισμενη η Αγαπη.

''Ποσο θα ηθελα να με κρατουσες  στην αγκαλια σου για παντα...''σκεφτοταν απο την αλλη και τοσο πιο πολυ θυμωνε με τον εαυτο της.

-Μα τι σε επιασε?Ηρεμησε...Δεν προκειται να σου κανω κακο!!!

Της ειπε μαλακα ο Αλκης και την ελευθερωσε.

-Ηρθα μονο  για τα γοβακια μου!!!Και να σου ζητησω να μη με ξανα ενοχλησεις!!!ειπε πεισματαρικα εκεινη.

-Εγω νομιζα οτι ηρθες επειδη ενιωσες κατι κι εσυ για μενα...

-Τι θα μπορουσα να νιωσω για σενα?

Ειπε ειρωνικα και προσπαθησε να συγκρατησει τα δακρυα που ηθελαν να δραπετευσουν απο τα ματια της.Οχι δεν θα του εδινε την ικανοποιηση,να καταλαβει πως αισθανοταν γι'αυτον.Τοση ωρα απεφευγε να κοιταξει στα ματια τον Αλκη,για να μην δει εκεινος οτι εκλαιγε.

-Αληθεια?Δεν αισθανεσαι τιποταγια μενα?Κοιταξε με...

-Δεν θελω...

-Μα κοιταξε με...επεμεινε εκεινος και της ανασηκωσε το πηγουνι προς το μερος  του.

''Μα ποιον προσπαθεις να κορο'ι'δεψεις?Για να με συναντησεις ηρθες...Νιωθεις οτι ακριβως νιωθω κι εγω για σενα...''της ειπε τρυφερα.

-Κανεις λαθος...ειπε η Αγαπη και γυρισε το προσωπο της ξανα.

Ο Αλκης της επιασε το χερι της και το εφερε μεχρι τα χειλη του για να το φιλησει.Ποσο διαφορετικα αισθανοταν,για την συγκεκριμενη γυναικα.Αφηνοντας το, το βλεμμα του επεσε στο καρπο της και το χαραγμενο ''Α''.

Η Αγαπη το προσεξε οτι εκεινος κοιτουσε το καρπο της εντονα χωρις να μιλαει και τραβηξε το χερι της.

-Αλφα οπως  Αλκης...

-Οχι...οπως Αγαπη...

-Ετσι σε λενε?

Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now