Η Αγαπη περιπλανιοταν αναμεσα στους ζωντανους και τους νεκρους.Δεν ειχε που να παει.Ποσο θα ηθελε να ειναι διπλα του αλλα αυτο δεν γινοταν.Μπορουσε μονο να ελπιζει οτι θα την ξεχνουσε γρηγορα.Δεν μπορουσε να κλαψει,δεν πονουσε,μονο θυμοταν.Θυμοταν μια ζωη που λαχταρουσε να γευτει στο πλευρο του και τωρα δεν βρισκοταν ουτε στη γη αλλα ουτε και στον ουρανο.
Η Μοιρα μολις επεστρεψε στο σπιτι της,καθησε στο σαλονι και κοιταξε το κενο απεναντι της.
-Γιατι ηρθες τωρα?Παλι αργα ειναι για να σωσεις κατι....μιλουσε μονη της,αλλα ηξερε πως δεν ηταν.
Το κενο απεναντι της πηρε μορφη και κοιταχτηκαν στα ματια.Ειδε τη μορφη του και ξαφνιαστηκε.
-Αγγελος,εσυ?Εσυ,που οδηγησες στο θανατο δυο ζωες?Εσυ που δεν πιστεψες στην αγαπη αλλα στο ψεμα?
-Μοιρα ποτε δεν ειναι αργα να μετανιωσεις και να διορθωσεις τα λαθη σου.Δεν ημουν κακος ανθρωπος...
-Θες να πεις οτι ημουν εγω?
-Δεν ησουν...ουτε και εισαι...Δεν μου επετρεπαν να επεμβω,αλλα εγω επρεπε να ρθω να σε βρω.
Εκεινη κουρασμενη οπως ενιωθε,κοιταξε προς τη μπαλκονοπορτα,οπου η κουρτινα ηταν τραβηγμενη και φαινοταν οι γλαστρες στης ανθισμενες.
-Ειμασταν ερωτευμενοι και ετοιμοι να παντρευτουμε....Θυμασαι?Σου εξομολογηθηκα οτι ο αδερφος σου με βιασε.Δεν πιστεψες τοτε εμενα,αλλα εκεινον που σου ειπε οτι με τη θεληση μου εγινε.Ουτε οταν σου ειπα οτι ημουν εγκυος το παιδι σου.Το μονο που μου ειπες,ειναι οτι μαλλον ειναι του αδερφου σου.Ζητησα μια δευτερη ευκαιρια τοτε ,να τα ξεχασουμε ολα και να προχωρησουμε.Ομως οχι,δεν μου την εδωσες και δεν με εσωσες οταν σου ειπα οτι θα χαθω μια για παντα απο τη ζωη σου.
-Δεν προλαβα το κακο...Σ'αγαπουσα απλα ημουν θολωμενος.
-ΣΤΑΜΑΤΑ!Μη ξαναπεις αυτη τη λεξη!Δεν εμαθες ποτε να αγαπας,να συγχωρεις και να δινεις ευκαιριες!
-Τα διορθωνω ολα σιγα σιγα...Πιστεψε αυτο μονο.
-Θελω να εξαφανιστεις!Καλα εκαναν και σου απαγορευαν να ρθεις σε μενα!Ειμαι επικινδυνη εγω!
-Πληγωμενη εισαι.Το καταλαβαινω απολυτα.Μη καταστρεφεις κι αλλους ψυχη μου.Δεν εφταιγε η Αγαπη,εγω εφταιγα.Οι ανθρωποι ευθυνονται που πληγωνουν,οχι η αγαπη.
-Φυγε!Επεστρεψα σκληροτερη,γιατι βλεπεις η καλοσυνη βλαπτει!
-Πως μπορω αληθεια,να σου αλλαξω γνωμη?
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...