Kεφάλαιο 8o

111 4 0
                                    


Η Αγαπη σε λιγες μερες θα γινοταν μια σωστη δεσποινις,μολις 18 χρονων.Ηρθε λοιπον ο καιρος και για εκεινη,να σκεφτει τι θα κανει στη ζωη της.Την επομενη χρονια θα ξεκινουσε σεμιναρια για τουριστικες επιχειρησεις.Η νονα της στην αρχη εφερε αντιρρησεις για τα σχεδια της,αλλα ηξερε πιο καλα απο τον καθενα πως οτι γραφει δεν ξεγραφει...ετσι λοιπον δεν επεμεινε και πολυ...

-Που θα ηθελες Αγαπη να γιορτασουμε τα γενεθλια σου?ρωτησε χαρουμενα ο Αγγελος.

-Οπου θελετε εσεις!!!Φτανει που θα ειστε μαζι μου!!!

-Εεε κουκλα,δικα σου ειναι τα γενεθλια!!!Την πειραξε η Χαρα.

-Λοιπον αφου δε λετε να αποφασισετε,θα το κανω εγω για σας.Τι λετε κοριτσια να παμε στο καινουργιο μπαρακι που ανοιξε...Δεν προλαβε να τελειωσει τη σκεψη του ο Αγγελος,οταν πεταχτηκαν η Αγαπη και η Χαρα και ειπαν με μια φωνη.

-Στη παραλιααααα!!!Μας εχεις ζαλισει εδω και μερες με αυτο!!!

-Συμφωνοι λοιπον?

Κοιταχτηκαν και οι τρεις μεταξυ τους και συμφωνησαν,οτι το Σαββατο στις 10 το βραδυ θα γιορταζαν τα γενεθλια της Αγαπης στο μπαρακι της παραλιας.

ΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ


- Ηρθα αφεντικο!!!Θελετε κατι?

-Ρε Αλκη απο τωρα αρχισες να ξεχνας?ασχημο πραγμα τα γερατια...ειπε ο Παντελης και ξεσπασε σε γελια.

-Παντελη?Δεν σε γνωρισα ρε το πιστευεις?

-Ναι σωστα,ειναι που περασαν και 18 χρονια απο τοτε!!!Αλλα εσυ βρε αδερφακι μου μου φαινεται οτι μικραινεις αντι να μεγαλωνεις!!και συνεχισε να γελαει.

Ο Αλκης ομως μονο στο ακουσμα του αριθμου,ανατριχιασε.Παγωσε και ενιωσε οτι δεν μπορουσε να αναπνευσει.Ο Παντελης σοβαρεψε και σηκωθηκε να δει τι του συμβαινει.

-Εισαι καλα Αλκη?τι επαθες ρε?

-Ποσα χρονια ειπες οτι περασαν απο τη μερα που απολυθηκαμε απο το στρατο?

-18 εαν δεν κανω λαθος...Ναι ναι τοσα ειναι!!!Αφου εγω με τη Μαιρουλα ειμαστε παντρεμενοι 17 χρονια.

-Μπραβο σας!!!Να ειστε παντα καλα!!!Εχεις και παιδια βρε κοπανε?συνεχισε τη κουβεντα ο Αλκης σαν να μην συμβαινει τιποτα,ενω η καρδια του χυπουσε σαν τρελλη.

-Χα χα χα αντε ρε επανηλθες?και με τρομαξες προηγουμενως...Τρια παιδια εχω!!!

-Καρπερος,δεν αφησες να περασει ο χρονος...Να τα χαιρεσαι!!!

-Λοιπον για αλλο ηρθα τωρα να σε βρω....Αυτα τα λεμε αργοτερα.Το Σαββατο τι κανεις?εχεις κανονησει τιποτα?Γιατι θα ξαναβρεθουμε η γνωστη αντροπαρεα.

-Δεν ξερω...Το τελευταιο καιρο δεν ειμαι πολυ καλα.

Και το μυαλο του πηγε ξανα,18 χρονια πριν και στη συγκεκριμενη σκηνη.Αλλα τις σκεψεις του τις διεκοψε ο Παντελης.

-Τι εχεις?Εισαι αρρωστος?

-Αυπνιες εχω.Τελος παντων θα ερθω,μπας και καθαρισει λιγο το μυαλο μου.

-Ωραια!!!Το Σαββατο στις 10 το βραδυ,στο μπαρακι που ανοιξε στη παραλια.Τα λεμε!!!

Η Μοιρα ειχε δωσει το ραντεβου και για τους ΔΥΟ ....

Η Ιστορια τους μολις αρχιζε!!!


Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now