Κεφάλαιο 17ο

79 6 1
                                    


Η Αγαπη ακουσε το κουδουνι και παραξενευτηκε,δεν ηξερε ποιος μπορει να ηταν.Η νονα της ειχε τα κλειδια της,μαζι της.

''Μονο να μην ειναι ο Αλκης...''ειπε και κατεβηκε για να ανοιξει.

Μολις ανοιξε,ανακουφιστηκε.''Παιδια ευτυχως ειστε εσεις...αλλα η νονα που ειναι?''

-Πηγε να βρει τον Αλκη,αφου βεβαια μας τα εψαλλε και μας κατηγορησε...ειπε ο Αγγελος και ξεφυσηξε.

-Τον Αλκη?Πως εγιναν ετσι τα πραγματα?ειπε και επιασε το κεφαλι της,η Αγαπη.

Η Χαρα την κοιταξε με ενα ερωματικο στο βλεμμα.

-Τι?Δεν ευθυνομαι εγω...ειλικρινα θα τρελλαθω!!!

-Τοτε ποιος?Πως βρηκε την διευνθυνση σου?

-Σας το ορκιζομαι,εγω δεν εκανα τιποτα!!!Το κακο ειναι οτι τωρα εχουμε ολοι μπελαδες...

-Μαλλον μας ακολουθησε...Δεν εξηγειτε αλλιως...

Εβγαλε το συμπερασμα του ο Αγγελος.

-Η Μοιρα σας  ειναι να εισαστε μαζι αλλα δυστηχως τωρα τα πραγματα ειναι αναποδα.

-Φαινεται οτι ειναι τρελλος για σενα...

-Τρελλος για δεσιμο ειναι...Πρεπει να σταματησουν ολα...Δεν το αντεχω...

Και το μυαλο της ετρεξε,στον Αλκη.

Ο Νικολας ειδε την γυναικα που βγηκε ετσι απο το γραφειο τους,την ωρα που πηγαινε και απορησε.

''Ποια ηταν αυτη που εφυγε ετσι?''ρωτησε μολις μπηκε και ειδε τον Αλκη.

-Καλημερα,λεει ο κοσμος...

-Ωραια.Καλημερα!!!Οριστε σου την ειπα.Πες μου τωρα ποια ηταν η κυρια...Ξερεις εαν θες να μου μιλησεις για κατι...

-Τιποτα το σημαντικο,μην δινεις σημασια.Εαν θελω να σου πω κατι,θα το κανω μην ανησυχεις...

-Καλως γιε μου!!!Παω να κανω καφεδακι.

Ο Αλκης κουνησε το κεφαλι του χαμογελωντας και αρπαξε το κινητο του.Πληκτρολογησε τον αριθμο του Παντελη.Στο τριτο ''χτυπημα'' εκεινος το σηκωσε.

-Τι θελεις ρε μαλακα?κοιμαμαι.

-Εσυ κοιμασε και η δικια μου η ζωη καταστρεφεται!!

-Τι λες παλι ρε?Τι εγινε?Μας εφτυσε το διαστημικο γκομενακι?

-Σοβαρεψου πια!!!Εγω καιγομαι και εσυ κανεις πλακα!!!

Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now