Κεφάλαιο 6ο

115 4 0
                                    


Η Αγαπη μεγαλωνε ξεγνοιαστη και παντα χαμογελαστη,δινοντας απλοχερα οση αγαπη ειχε και ακομη περισσοτερη.Ηταν ενα πλασμα θε'ι'κο,τοσο αγνο και  τοσο αθωο.

Την μεγαλωνε η νονα της,μακρια απο τα βλεμματα των ανθρωπων,σαν να ηταν επτασφραγιστο μυστικο.Αυτο στην αρχη δεν την πειραζε την μικρουλα,αλλα σιγα σιγα γινοταν ενα αγκαθακι στη ψυχη της,η απομονωση της απο τον κοσμο.

Οταν η μικρη μεγαλωσε και εγινε εφηβη,η νονα της της εξηγησε τι ειχε συμβει χρονια πριν και οτι  την ειχε αρνηθει το αλλο της μισο,ο ανθρωπος της.Εκεινη ηταν καταδισκασμενη να μεινει για παντα μονη και δεν ειχε το δικαιωμα κανενας αλλος αντρας να την διεκδικησει,αφου ανηκε ολοκληρωτηκα σε εναν αντρα που τον ελεγαν 'Αλκη και εκεινος την ειχε ξεγραψει.Δευτερη ευκαιρια δεν υπηρχε.Ηταν καταραμενοι να ζουν χωρια μεχρι να πεθανουν.Δεν θα ανηκε ποτε σε κανεναν.Δεν θα ενιωθε ποτε ενα ερωτικο χαδι.Και αυτο που την πονεσε πιο πολυ ηταν οτι δεν μπορουσε να αγαπησει και να αγαπηθει.

Αυτη η πραγματικοτητα την εριξε σε βαρια μελαγχολια.Το γραμμα ''Α''  που ηταν χαραγμενο στο καρπο της,τωρα καταλαβαινε πως ηταν απο το Αλκης και οχι απο την Αγαπη,μια αγαπη που δεν θα ενιωθε ποτε.Μα εκεινη απο μικρη ενιωθε πως πρεπει να δινει και να παιρνει αγαπη,ηθελε να νιωσει με ολο της το ειναι το πιο ομορφο συναισθημα,το λαχταρουσε!!! Αλλα η ευκαιρια ειχε δοθει και ειχε κανονισει αλλος για τη ζωη της.Δεν θα ηταν ποτε ευτιχισμενη και γι'αυτο ευθυνοταν εκεινος.Δεν ενιωθε απογοητευση,δεν ενιωθε τιποτα.Δεν μπορουσε να ξερει πως θα αντιδρουσε οταν θα τον αντικριζε για πρωτη και τελευταια φορα.Γιατι οπως της ειχε πει η νονα της,μολις εκεινη γινοταν 18 η μοιραια συναντηση θα γινοταν,θα εβρισκε ο ενας τον αλλον,αυτο ηταν γραμμενο αλλα το να ειναι μαζι ειχε τελειωσει.Οι καρδιες και τα σωματα τους ειχαν απαγορευθει να ενωθουν απο την ιδια την Μοιρα.

Η νονα της ομως δεν την αφησε να ζει μεσα στη μοναξια της και της επετρεψε να εχει δυο φιλους,που σιγουρα θα της εδιναν  τη φιλια τους.Θα ηταν παντου και παντα μαζι.Εκει βρηκε τη στηριξη της η Αγαπη.Στον Αγγελο και στη Χαρα.


Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now