Την επομενη κιολας μερα,ο Αλκης αρχισε να τη φλερταρει.Εκεινη σιγουρη οτι τον εριξε με το ναζι της και εκεινος να διαπιστωνει ποσο ευκολοπιστες ειναι οι γυναικες (ολες χωρις καμια εξαιρεση).
-Τι λες μολις παραλαβω τη μηχανη να παμε μια βολτα?Την ρωτησε.
-Ναι,γιατι οχι!!!Θα γνωριστουμε και καλυτερα!!!Του απαντησε ολο νοημα.
Οι μερες συνεχιζοταν στο ιδιο μοτιβο.Εκεινος να βγαινει και να περναει καλα και αυτη να πιστευει οτι βρηκε το αντρα των ονειρων της.
Το βλεμμα αυτο ομως υπηρχαν στιγμες που και να ξυπνουσε απο τον εφιαλτη που τον βασανιζε,δεν εφευγε...Τα λογια και ολη η σκηνη επαιζε ξανα και ξανα στο μυαλο του σαν ταινια...
''Θεε μου,λες να μου εκαναν μαγια?''Σκεφτοταν απελπισμενα και η Κατερινα που κοιμοταν διπλα του προσπαθουσε να τον καθησυχασει.
-Ελα βρε μωρο μου ενα κακο ονειρο ηταν!!!Ειμαι εγω εδω,ηρεμησε!!!
''Εσυ μας ελειπες...''
-Ενταξει ειμαι,κοιμησου και παλι.Της ελεγε εκεινος βαριεστημενα.
Το τηλεφωνο του Αλκη χτυπουσε συνεχεια για να βγουνε η γνωστη αντροπαρεα και εκεινος μονο που σκεφτοταν τι συνεβη τη τελευταια φορα το απεφευγε.
-Ρε φιλε,μπας και βρηκες τη καταλληλη και μας το κρυβεις?Εριχναν αδεια για να πιασουν γεματα.
-Ναι σας την κρυβω για να μη μου τη ματιασετε!!!Αντε πηγαινετε εσεις οπου γουσταρετε και πιειτε και στην υγεια μου!!!Και η κουβεντα τελειωνε εκει.
Ο Νικολας εβλεπε τον Αλκη που ελειπε συνεχεια απο το σπιτι και που δεν ειχε επιστρεψει ακομη στη δουλεια και ευχοταν να βρει το δρομο του ο μικρος.
Θυμοταν ο ιδιος,τον εαυτο του που απο μικρος ηταν διπλα στη μανα του,(αφου μονο εκεινη ειχε) να τη βοηθαει στο ταξιδιωτικο γραφειο του θειου του.Και που σημερα ειχε περασει σε αυτον και το ξαδερφο του,τον Στρατη.
Σαν τωρα το θυμαται που ειχε δει τον Αλκη με ενα κομματι ξερο ψωμι στο παρκο,απεναντι απο το ταξιδιωτικο γραφειο του και απο μονος του,τον ειχε ρωτησει εαν χρειαζεται κατι.Παντα πονοψυχος ο Νικολας κι αυτος με τις πικρες του,αφου ειχε χασει τη γυναικα του νεος τοτε απο καρκινο.Ειδε τοτε πως ο Αλκης ηθελε να δουλεψει και δεν ζητουσε ελεημοσυνη,ετσι με ολη του τη καρδια τον πηρε να δουλεψει στο γραφειο.Στην αρχη για να κανονιζει τηλεφωνικως τις λεπτομερειες των ταξιδιων και υστερα του εμαθε κομπιουτερ και μπορουσε να τα καταφερει και μονος του ο Αλκης στο γραφειο εαν χρειαζοταν.Και ο Στρατης τον δεχτηκε με συμπαθεια,εαν και ελεγε οτι ο Αλκης επρεπε να ειναι πιο συνεσταλμενος με τις σχεσεις του.
Που να ηξεραν ολοι οτι θα ερχοταν η στιγμη που θα τον εβλεπαν να ποναει για μια αληθινη αγαπη..
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...