Η Αγαπη με τον καιρο ενιωθε μεσα της να αδειαζει,σαν ενα βαρελι που καποιος το τρυπησε και το περιεχομενο του,ετρεχε διχως σταματημο.Τα ματια της ειχαν χασει τη λαμψη τους.
Η Νονα της,την κοιτουσε και καποιες φορες χωρις να το θελει,ηθελε να τρεξει διπλα της και να τη παρηγορησει.Οχι,ειχε θαψει πολυ καλα τα δικα της αισθηματα,ωστε να μην την επηρεαζει τιποτα.Ουτε και αυτο το κοριτσι,που το μεγαλωσε σαν κορη της δεν ειχε το δικαιωμα να της βγαλει στην επιφανεια την αγαπη.Ειχε αγαπησει,ειχε πληγωθει...Ειχε φανει αδυναμη...Κι ομως κοιταζε την Αγαπη και δεν την αναγνωριζε.Μηπως τελικα δεν ειχε πραξει σωστα?
-Το τελευταιο καιρο,ολο με παρατηρεις και δεν λες κουβεντα.Ανεφερε μια μερα η Αγαπη.
-Εχεις χασει τον εαυτο σου...Ψιθυρισε η Νονα της.
-Ειμαι αυτη που επρεπε να ειμαι!Ετσι δεν ηταν γραμμενο απο τη Μοιρα?Ρωτησε τη Νονα της και την κοιταξε εντονα.Εκεινη χαμηλωσε το κεφαλι.
-Μη μου πεις,οτι νιωθεις ενοχες?Συνεχισε η Αγαπη,με ειρωνικο τονο.
-Οχι φυσικα,γιατι να νιωθω ενοχες?Δεν εκανα κατι εγω....
Η Χαρα και ο Αγγελος ηθελαν να επιστρεψουν πισω,εκει που ανηκαν.
-Λυπαμαι,που δεν μπορεσες να παρεις τη θεση που σου αξιζε.Ειπε η Χαρα στον Αγγελο.
-Εγω λυπαμαι για την Αγαπη...Και για εμας...Γυρισε και την κοιταξε φευγαλεα,πριν οι ματιες του συναντηθουν.
-Ισως να μην ειναι αυτο το τελος,ισως στο τελος νικησει η αγαπη.Του ειπε η Χαρα και του επιασε το χερι.
-Το ελπιζω Χαρα,ετσι ωστε να επιστρεψει ο καθενας εκει που ανηκει.Ο Αγγελος τραβηξε αποτομα το χερι του,γιατι ονειρευοταν πραγματα που δεν ηταν εφικτα.
Η Αγαπη επρεπε να δουλεψει ενα διαστημα σε καποιο ταξιδιωτικο γραφειο,ετσι ωστε να δει απο κοντα πως δουλευε ολο αυτο.Ο καθηγητης της,της εδωσε μια διευθυνση για να παει.
Οταν σταθηκε απ'εξω,τον ειδε μεσα απο τη τζαμαρια.Εκεινος σαν να ενιωσε οτι καποιος τον παρακολουθει,κοιταξε προς τη πλευρα της.
Ειδε μια αλλιωτικη Αγαπη.Δεν ηταν πια η δικη του Αγαπη,εκεινο το γλυκο κοριτσι που ειχε πεσει στην αγκαλια του.
Μπηκε μεσα και τον κοιταξε σαν να ηταν αγνωστος για εκεινη.Τον καλημερισε και του μιλησε στο πλυθηντικο.
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...