Η Αγαπη συνεχιζε να τρεχει,χωρις να κοιταξει καθολου πισω της.Καποια στιγμη αντιληφθηκε οτι καποιος την ακολουθουσε και εκεινη νομιζοντας οτι ειναι εκεινος,εβαλε ολη της τη δυναμη για να μην τη προλαβει.
Ο Αγγελος βλεποντας ολη τη σκηνη απο μακρια,δεν ανακατευτηκε.Δεν ειχε το δικαιωμα να το κανει.Το μονο που εκανε ηταν να τρεξει πισω απο την Αγαπη για να την ηρεμησει.Οταν ειδε οτι εκεινη συνεχιζε να τρεχει χωρις να του δινει σημασια,της φωναξε για να σταματησει.
Η Αγαπη οταν ακουσε τη φωνη του Αγγελου,σταματησε και χωθηκε στην αγκαλια του.
-Τον συνταντησα...τον ειδα...και...και...
-Ελα ηρεμησε!!!Παει τελειωσε τωρα!!!της ειπε και της χα'ι'δεψε τα μαλλια.
-Οχι,οχι Αγγελε νομιζω πως τωρα μολις ξεκινανε ολα.Νιωθω πως ξαναγεννηθηκα...ειπε και ξεσπασε σε λυγμους.
Τοσο καιρο ευχοταν να μην κλαψει οταν γινει αυτη η συναντηση,αλλα τωρα καταλαβαινε πως ειχε ερωτευτει...
Οταν ξεσπασε πια και τα δακρυα στερεψαν,ξεκινησαν για να επιστρεψουν στο μπαρακι να βρουν τη Χαρα και να φυγουν.
-Τα γοβακια μου...τα ξεχασα...ειπε με λυπη η Αγαπη.
-Μου φαινεται οτι το μπερδεψες λιγακι το παραμυθι...της ειπε χαμογελωντας ο Αλκης.
-Τι εννοεις?
-Η Σταχτοπουτα ειχε αφησει μονο το ενα για να τη βρει ο Πριγκιπας της!!!
-Ο δικος μου αποδειχτηκε βατραχος...απαντησε η Αγαπη και εκανε μια αστεια γκριματσα.
Γελασαν και οι δυο.
-Ελα παμε να τα παρουμε!!!της ειπε ο Αγγελος.
-Κι αν τα πηρε?
-Τοτε θα πρεπει να γυρισει το κοσμο μεχρι να βρει σε ποια ανηκουν!!!της επιασε το χερι και αρχισαν και παλι να περπατανε.
Ο Παντελης,προσεξε τα γοβακια που ηταν παρατημενα εκει μπροστα τους,εσκυψε τα πηρε και εκανε να τα δωσει στον Αλκη.
-Παρ'τα εσυ!!!Πρεπει να ειναι δικα της.
Ο Αλκης τα πηρε στα χερια του,και την φανταστηκε να τα φοραει και να χορευει στην αγκαλια του.
Χαμογελασε και ηξερε πως το δικο του παραμυθι ξεκιναει μολις τωρα...
YOU ARE READING
Η μοιρα της Αγαπης
RomanceΟ Αλκης ενας βασανισμενος νεος που δεν εχει εχει νιωσει ποτε την αγαπη....Η Αγαπη λαχταραει να ερωτευτει...Η Μοιρα δινει την ευκαιρια και στους δυο αλλα ο Αλκης γυριζει τη πλατη στην Αγαπη και την ευτυχια του...Μετα απο 18 χρονια βρισκει την αγαπη...