Κεφάλαιο 7ο

119 4 0
                                    


Ολοι γυρω του θελωντας το καλο του,του προτειναν τη μια κοπελα πισω απο την αλλη.Γιατι του ελεγαν να μη παντρευτεις?Νεος εισαι,ωραιος εισαι,λεφτα εχεις...

Και εννοειται πως τα διεθετε ολα αυτα.Οσο μεγαλωνε και ωριμαζε ο Αλκης ολο και πιο γοητευτικος γινοταν.Και απο λεφτα,ειχε κανει μια μικρη περιουσια,βοηθωντας τον βεβαια και ο Νικολας.Που του ειχε δηλωσει οτι οταν φυγει απο τη ζωη οτι εχει και δεν εχει περνανε στα χερια του.Τωρα προσφατα ειχε μετακομισει και στο δικο του σπιτι,ο Αλκης.Οταν φορουσε κοστουμι εμοιαζε με τους πιο πλουσιους του κοσμου.Ολοι ειχαν να το λενε,οτι ηταν ενας περιζητητος γαμπρος.

Για να μην χαλασει λοιπον τη καρδια του Νικολα,αρχισε απο μονος του να ψαχνει μια νυφη στα γουστα του για να κανει ενα ρημαδογαμο και να τελειωνει η υποθεση.Αφου τοσα χρονια δεν βρεθηκε καμια να τον συγκινησει  ουτε και καποια να την αγαπησει εκεινος.Αχ και ποσα βραδια πινοντας,δεν ηθελε να ειναι καποια εκει διπλα του και να γινεται βαλσαμο στη καρδια του...Αλλα υστερα το ξανασκεφτοταν και αλλαζε γνωμη.

Τελικα μετα απο τοσο ψαξιμο,βρεθηκε η Μαργαριτα.Ηταν μια απελευθερωμενη γυναικα,που την ενοιαζε να περνα καλα και εβλεπε μονο τη παρτη της.

''Εδω ειμαστε!!!Αυτη τη ζωη της και εγω την ησυχια μου''σκεφτηκε.Ετσι παντρευτηκαν και ολα καλα.Αλλα η Μαργαριτα σιγα σιγα αρχισε να ζηλευει και να ρωταει τον Αλκη που ηταν και τι εκανε.Ο Αλκης δεν εδινε λογαριασμο σε κανεναν και αυτο του εσπαγε τα νευρα.Για να εχει και παλι τη ζαχαρενια του,της ζητησε μετα απο 7 χρονια γαμου να χωρισουν.

Η Μαργαριτα ομως ηταν και εγω'ι'στρια και τα ηθελε ολα δικα της.Αρχισε λοιπον να σχεδιαζει πως θα εμενε εγκυος για να τον κρατησει.Οχι γιατι τον αγαπουσε αλλα για να μην χαλασει την καλοπεραση της.Γιατι ο Αλκης αυτο τον γαμο τον πληρωσε με το αζημιωτο...Και τα ταξιδια της τα ειχε η κυρια και τα λουσα της και ολα της!!!

Οταν ομως ειδε οτι εκεινος εδειχνε αδιαφορια για τα παντα,εστρεψε το βλεμμα της και τη προσοχη της αλλου.Η αληθεια ειναι βεβαια οτι ο Αλκης ξαφνιαστηκε με αυτη της τη συμπεριφορα, γιατι του αρεσε που η Μαργαριτα τον πολιορκουσε.Αλλα οταν τελικα εκεινη δεχτηκε το διαζυγιο γιατι ηθελε να παντρευτει τον καινουργιο της ερωτα,εκεινος ανακουφιστηκε.

Που και που τον επαιρνε τηλεφωνο δηθεν για να ρωτησει τι κανει και πως περνα,αλλα καταβαθος πιστευε πως η αιτια που ο Αλκης δεν ξαναπαντρευτηκε ηταν εκεινη.

Ετσι παλι μονος και ελευθερος,ξαναγυρισε στις παλιες του συνηθειες.Οχι οτι δεν τα εκανε παντρεμενος απλα δεν ηθελε να δινει δικαιωματα στο Νικολα.

Ο Νικολας που τον εβλεπε ολα αυτα τα χρονια,δεν μιλουσε.Ηξερε πως το εκανε για χατηρι ολων αυτο το γαμο.Ετσι δεν ξανασυζητησε το θεμα ''γαμος'' με τον Αλκη.Ηθελε να ειναι ευτιχισμενος και ας μην ειχε καποια διπλα του.

''Ολες ιδιες ειναι''ελεγε και ξαναλεγε ο Αλκης ''ολες τη καλη ζωη γυρευουν...και υστερα φταινε οι αντρες που ειναι ετσι!!!Αφου δεν ξερουν ουτε αυτες τι θελουν!!!Δεν μας δινετε αγαπη,λενε...ενω εσεις δινετε...''

Η Αγαπη ομως κοιτωντας τα αστερια τις νυχτες ευχοταν να μπορουσε να νιωσει αυτος ο ανθρωπος λιγη αγαπη...'' και ισως ποιος ξερει... ισως να ειμασταν και οι δυο ευτιχισμενοι''

Αποψε δεν νυσταζε,οι μερες κοντευαν για να τον συναντησει...Ανοιξε το παραθυρο,κοιταξε το φεγγαρι και ειπε απο μεσα της ''Καληνυχτα Αλκη...''

''Καληνυχτα Αγαπη...'' μουρμουρισε στον υπνο του,ο Αλκης.


Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now