Κεφάλαιο 2ο

168 7 0
                                    


''Αντε ρε παιδια,καλοι πολιτες!!!Παμε να το καψουμε!!!Παντελη θα ερθεις?'' Ρωτησε ο Αλκης ειρωνικα γιατι ηξερε πως τον Παντελη τον περιμενει η αρραβωνιαστηκια του και δεν πηγαινε πουθενα χωρις αυτην οπως τους ειχε δηλωσει.

-Ξερεις ρε Αλκη οτι με περιμενει η γυναικα της ζωης μου!!!ειπε με εναν ενθουσιασμο εκεινος.

-Ναι ενταξει και μετα ξυπνησες...Γελασε ο Αλκης.

-Αγορι μου δεν εχεις βρει την πραγματικη αγαπη για αυτο τα λες αυτα!!!Κατσε να βρεθει εκεινη που θα σου κλεψει την καρδια και τα ξαναλεμε.Αντε λεβεντες,εγω την κανω!!!

''Μπουρδες'' σκεφτηκε ο Αλκης και ξεκινησε με τη παρεα να πανε σε ενα μαγαζι οπου θα καλοπερνουσαν με γυναικεια συντροφεια.

Περνωντας απο ενα σοκακι σκοτεινο,εμφανιστηκε απο το πουθενα μια μαυροντυμενη γυναικα που ειχε καλυμενο το προσωπο  και βαστουσε στα χερια ενα βρεφος.Τους σταματησε και βρεθηκε προσωπο με προσωπο με τον Αλκη.

-Αλκη,η ζωη δεν σου φερθηκε οπως σου αξιζει και ετσι εγω σου δινω την ευκαιρια...Σου δινω τη πραγματικη σου αγαπη,τη γυναικα που θα σου γεμισει τη καρδια και τη ζωη σου με  αγαπη!!!Παρ'την απο τωρα και μεγαλωσε την οπως της αξιζει και σε 18 χρονια απο τωρα θα καταλαβεις!!!

Ο Αλκης μαρμαρωσε στην αρχη απο τα λογια αυτης της παραξενης γυναικας,αλλα οσο τα επεξεργαζοταν τοσο τον τρελλαναν...Ειδικα οταν εκεινη του προσφερε ενα μωρο σαν τη γυναικα που θα του αλλαζε τη ζωη..Κοιταξε το μωρο και απαντησε με αγανακτηση.

-Τι λες?Τι ειναι αυτα τα παλαβα που λες?Εισαι στα καλα σου κυρα μου?Επειδη εσυ θες να ξεφορτωθεις το μπασταρδο σου,θα την πληρωσω εγω?Απο που με ξερεις?

Εκεινη τον κοιταξε στα ματια και απαντησε.

-Αν δεν την δεχτεις απο τωρα,δεν θα εχεις δευτερη ευκαιρια στη ζωη σου...Για σενα η μοιρα αυτο σου εγραψε,δεξου το δωρο της που τοσο απλοχερα σου προσφερει και ας μη τα καταλαβαινεις ολα!!!

Ο Αλκης εσκυψε πανω απο το μωρο και προσεξε πως αυτο το βλεμμα του γλυκαινε τη καρδια και απλωσε χωρις να το θελει το χερι του αλλα μολις ειδε στο καρπο του βρεφους χαραγμενο το γραμμα ''Α'' ,το τραβηξε με τρομο πισω.

-Αυτο το ''Α'' τι σημαινει?Τι παιχνιδι παιζεις?

-Αλφα οπως Αλκης...

Οι φιλοι του Αλκη στην αρχη παρακολουθουσαν αμετοχοι αλλα αρχισαν να διαμαρτυρονται οτι ολα αυτα ειναι μαλακιες.

-Την καρδια σου ακου Αλκη,αυτη η μικρουλα σου ανηκει...Ειναι το αλλο σου μισο!!!

-Εισαι αρρωστη!!!Τι μου λες?Γιατι συνεχιζεις?απαντησε με μισος ο Αλκης και εκανε να σηκωσει το χερι του.

-Δεν αξιζει ρε,παμε να διασκεδασουμε!!!Του ειπαν σχεδον ολοι μαζι και τον τραβηξαν για να φυγουν.

-Φυγε λοιπον,εσυ το διαλεξες αλλα μην ερθεις μετα απο χρονια και μου ζητας κατι το οποιο το αρνηθηκες τοσες φορες....

Εφυγε ζαλισμενος,σαν απο ονειρο και ολο το βραδυ στριφογυρνουσαν τα λογια της μεσα στο κεφαλι του.Δεν ηπιε και δεν γλεντησε,οσες γυναικες και να τον πλησιασαν αυτος τις εδιωχνε.Οταν το προσεξε καποιος απο τη παρεα,τον πλησιασε και τον ρωτησε τι τον απασχολει.

-Αυτη η γυναικα...τα λογια...το μωρο...

-Ξεχνα τα ολα ρε,μια πορνη θα ηταν που δεν θα ειχε να το τα'ι'σει και ηθελε να στο δωσει!!!

-Ηξερε το ονομα μου...

-Μπορει να ηταν κρυμμενη και να ακουσε που μιλουσαμε,ρε συ μην χαλιεσαι...Θα δεις που με το καιρο τιποτα δεν θα συμβει!!!Εξαλλου εσενα δεν σε ενδιαφερει η αγαπη,ετσι δεν ειναι?Αφου αυτο που θελουμε το βρισκουμε παντου!!!

-Ναι ετσι ακριβως!!!Βαλε μου να πιω!!!

Ομως χωρις να το θελει εφερε στο μυαλο του,τοτε που ηταν μικρο παιδακι και αναζητουσε λιγη αγαπη,και το μονο που εισεπρακτε ηταν αδιαφορια,τοση αδιαφορια που ξεχασε τι πραγματικα ηθελε...και αυτο που ηθελε ηταν καποιος να ξεκλειδωσει και να  ζεστανει τη καρδια του...Κατι που δεν το καταφερε ουτε η Λυδια,ο εφηβικος ερωτας του...

Πως θα μπορουσε να το κανει λοιπον αυτο το μωρο?Το αθωο αυτο ομως βλεμμα του βρεφους θα στοιχιωνε τα ονειρα του μεχρι που θα ερχοταν  η μερα που θα μετανιωνε για αυτη την επιλογη του...


Η μοιρα της ΑγαπηςWhere stories live. Discover now