Kostka w opałach

1.4K 9 1
                                    

(TI) westchnęła patrząc na to co się dzieje dokoła w laboratorium . Dopiero co niedawna skończyła opisywać kostkę teserakt na komputerze . (TI) była już zmęczona i jedyne czego potrzebowała to dobra kawa i ciepły głos mężczyzny . Spojrzała już na komputer i zamknęła go mimochodem chcąc jeszcze chwilę odpocząć . (TI) po chwili namysłu zaparzyła sobie kawę by następnie sączyć ją w ustach i cieszyć się jej smakiem . Biorąc jej łyk nagle zrobiło jej się słabo i zadrżała . 

Usłyszała tupnięcie i nagle wpadł do środka koleś z tarczą o fladze ameryki . Przyglądała mu się uważniej i zobaczyła jego piękne oczy ,wysportowaną klatkę i ręce . (TI) prawie zemdlała z wrażenia na jego widok .Widok Kapitana Ameryki .Ugięły się pod nią nogi a serce zabiło jeszcze mocniej . 

- Siemano odparł kapitan  i rzucił tarczą w kolesia z hydry tak seksownie wystawiając dłoń . 

(TI) złapała go za rękę i ochroniła przed kolejnym atakiem żołnierza Hydry  . Za pomocą lokalizatora i własnej torby schowała kostkę i schowała się za filarem . 

- Jak ci na imię co dziewczyno -zapytał przeszywającym mnie głosem . 

(TI) moje ciało drżało i chciałam go poznać bliżej niż tylko przez ubrania . Odbiła kolejny atak tym razem bronią i złapała go za rękę wsiadając do auta . 

-Odpalaj silnik krzyknął rzucając tarczą . 

(TI) Posłusznie wykonała polecenie i odpaliła go . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz