Spełniona Przepowiednia

639 8 0
                                    

Bohater: Thor 

Rozpisana wersja rozdziału gdzie uprawialiście swój pierwszy seks?

(TI) postanowiła z całą mocą odkryć swoje przeznaczenie . Wolała poznać prawdę niż żyć w kłamstwie i ułudzie . Wzięła bardzo głęboki oddech i powoli niczym foka wchodziła coraz głębiej w tę jaskinię . Być może nie wierzyła we wróżby ,ale skoro ta woda działała na wszystkich to musiała działać i na nią . To nic takiego zobaczyć jaka jest przyszłość . Weszła w jej głąb rozglądając się dookoła czy aby na pewno nikt nie widzi . (TI) była wstydliwa jeśli chodzi o seks . Nigdy nie rozbierała się przed prawie nikim a co dopiero by miała przy mężczyźnie . (TI) dotarła w końcu na miejsce i zaczęła powoli zdejmować swoje ubrania . 

- O no proszę witaj odparł zbliżając się do niej i pokazując już twarz . 

(TI) czując ,że może to robić powoli odpinała swoją spódniczkę . Stał przed nią wielki i potężny Thor ,którego poznała po wysportowanej klatce ,młocie ,który trzymał w ręku i już prawie stojącym wielkim jak rękojeść penisie . Podeszła bliżej pół naga rozerwała mu koszulkę i zaczęła całować klatkę podniecając się nią . 

- Oj malutka chętnie . Chodź do wody skarbie . Jestem wielki i potężny Thor bóg piorunów szanujący kobiety i ich wartość . 

Przyciągnął ją do siebie jadąc ręką po piersiach . Zrobił to czule i delikatnie aż zadrżała . Całował ją i pieścił piersi ustami i cipkę dłonią tak namiętnie że delikatnie że doprowadził ją tym do szaleństwa . (TI)Jęczała piszczała i chciała go poczuć w sobie .Nie była pierwszą lepszą i znała swoją wartość . Wylizała mu klatkę i jako szanująca się kobieta ścisnęła lekko przyrodzenie i łapiąc je w dłoń powoli trzepała go w niej . 

Jęczał i piszczał tak głośno aż echo odbijało się po całej jaskini . Lubił takie subtelne ,pełne wdzięku i uroku kobiety szanujące swoje ciało i zasady . Podniósł ją rozebrał ze spódniczki i wrzucił do wody . Wycałował jej muszelkę ,wylizał ją w wodzie i czekał na jej ruch . 

(TI) nie krępowała się ,pocałowała go namiętnie rozkładając swoje nogi w wodzie . 

- Chodź proszę zrób to ze mną Thorze -powiedziała szczerze się uśmiechając .

Wszedł w nią kochając się z nią tak długo jak mógł. Jęczeli oboje tak głośno iż echo odbijało się od dna jaskini . Pchał szybko z polotem jakby strzelał piorunami i błyskawicą . Spuścił się mocno do środka swoim własnym młotem i zachował się jak przystało na prawdziwego boga . Poczekał aż wszystko wyleci po czym pocałował ją namiętnie ,usiadł w rogu po czym przytulił namiętnie chcąc jeszcze bardziej poczuć bliskość swojej bogini ,którą sobie upodobał . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz