Gdzie poznałeś swoją pierwszą miłość ?

2.2K 19 6
                                    

Tony Stark /Iron Man : Park Brookliński Nowy Jork . Zobaczyłem ją jak szła przez ulicę i nie mogłem oderwać wzroku . Była naprawdę niezła i chyba się zakochałem .Brunetka 170 cm wzrostu ,włosy do ramion . Dla takiego melomana i genialnego naukowca to ideał .

Steve Rogers /Kapitan Ameryka :Okolice Stacji Badawczej Tarczy Wiskonsin O ludzie naprawdę . Jest wojna i nie czas na jakiejś kobiety . Ale dla takiej laleczki zawsze znajdę czas . Była wyjątkowo zjawiskowa i piękna . 

Drax . Ziema Ameryka Północna :Jestem humorzysty i brzydki . Może któraś mnie zechce . O chyba idzie idę na łowy . 

StarLord Północne krańce ziemi : Tańczę i skaczę po tym lodzie aż dudni i się kruszy . Gra muzyka . Jupi potrzebuje tancerki i wyluzowanej kobiety . O no proszę kogo my tu mamy . 

Loki . Jotunhaim pałac lodowych olbrzymów :Moje berło muszę trzymać bardzo mocno . Tam przede mną stoi piękna olbrzymka i do tego ma lodowe serce takie jak ja . Pora się rozdzielić i podbić do niej . 

Thanos : Centrum Handlowe tytan : Wielkość nie zależy od człowieka . W mordę to Kamień rzeczywistości tak działa czy to te jej piękne klejnoty . O w mordę przecież go nie mam muszę iść po prostu w tym kierunku . 

Thor :Jaskinie w Asgardzie : Co ja tu robię? a pamiętam miałem znaleźć to źródło . Jestem wielki Thor ,ale czy się oprę tej postaci którą ono pokazuje . 

Rocket : Tajna placówka badawcza : Muszę biec przed siebie . Czy są tu jakieś szopy pracze ,ale panie . Tego nie wiem i muszę się dowiedzieć jak najszybciej .

Hulk: Własne Laboratorium : Muszę ją stworzyć ,albo jego . Jezu chryste pomyliłem obliczenia . A może to coś więcej niż pomyłka sam nie wiem . Może niedługo będzie tu Pani Hulk . 

Hawkeye Londyńskie Metro :Pędzę na złamanie karku . W tym metrze są jakiejś kelnerki . Jeśli tak to niech jedna z nich mi odda serce ale musi być blondynką .  

Spiderman :Empire State Bulding : Ona musi być zadowolona musi . Ten projekt zajął mi masę czasu i trochę pożyczyłem od cioci i wujka . Oby na jej twarzy zagościł uśmiech . Pędzę do niej skacząc na pajęczynie . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz