Ognisko domowe

708 4 0
                                    

Rozpisana wersja rozdziału gdzie uprawialiście swój pierwszy seks .

Bohater :Drax 

(TI) właśnie rozpaliła ognisko . Miało ono płonąć ,aby wydzielać ciepło ,którego im brakowało . Wiedziała ,że panował już duży mróz i musiała to zrobić . (TI) poszła do łazienki ,aby się po prostu przebrać w seksowną bieliznę . Ubrała się w koronkowe majteczki mające wcięcie w muszelce i stanik ,gdzie prawie było jej widać wystające w niego piersi . (TI) czuła ,że i jemu tego brakowało i chciała go podniecić tym strojem . Skąd wiedziała zwyczajnie każdy facet nawet taki twardziel jak Drax potrzebował kobiety ,jej dotyku i cipki .

- Wyglądasz pięknie powiedział i po chwili kiedy przeszła tak dwa razy obok niego stanął mu członek . 

- Tak skarbie owszem dla ciebie to robię . 

Przyciągnął ją do siebie i pomasował jej udo i pośladki . Zaczęła podnosić głowę i jęczeć tylko dla niego . Rozdarł swoją koszulę i pocałował ją ciągnąc coraz bardziej na swoje kolana . 

- Brakuje mi kobiety naprawdę brakuje odparł po chwili i zjechał ręką na wcięcie . 

(TI) zapiszczała łapiąc za jego rosnące przyrodzenie . Chciała je poczuć i dać mu kobietę siebie . Ruszyła się do przodu będąc na nim i sama włożyła sobie ręce w piersi . 

- Nie nie proszę pani nie ma -ryknął lekko zdenerwowany i rozpiął jej stanik patrząc na jej kształtne piersi . Wycałował je ,pieścił ,miętolił i lizał . 

(TI) poczuła gorąco i podniecenie ,kiedy to robił . Trzęsła się ,jęczała i podnosiła głowę na jego dotyk . Rzucił ją po chwili na łóżko od razu zdejmując jej majteczki . 

- Drax chce swoją kobietę bo dawno jej nie miał . 

- Cała przyjemność po jej stronie skarbie ja cię puknę odparła rozkładając mu nogi . 

(TI) wylizała mu klatkę ,całowała mu ją i ścisnęła penisa masując go . Jęknął i nie mógł się doczekać aż w nią wejdzie ,albo ona na niego . Był niezwykle szybki . Przelizał ją trzy razy od góry do dołu i wszedł z nią błyskawicznie jak w masło kładąc się na niej . 

- Skarbie śmiało . Potem się zamienimy następnym razem zajęczała i przyciągnęła go do siebie czule . 

Pchał jak szalony i jęczał tak samo jak ona . Odlatywała i jęczała w niebogłosy . Spuścił się wyjątkowo szybko tak jej pragnął ,ale wtedy również jęczał głośniej . Jeszcze leżał na niej i chciał poczuć bicie jej serca . 

- Dziękuje odparł całując jej muszelkę i usta . 

- Nie ma za co kochanie -dodała czując swojego mężczyznę i ciesząc się nim . 



Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz