(TI) spojrzała wprost przed siebie . Zauważyła świecącą gwiazdę na niebie . Tutaj zwyczajnie żyła z dnia na dzień . (TI) pracowała jako astrolog umiejący posługiwać się teleskopem jako profesjonalistka . Potrzebowała jedynie prysznica i gorącego ciacha ,który ją rozpali i jej zmysły .
Nagle wpadł zabijając strażnika i skręcając mu gardło . (TI) widząc jego nagą klatkę piersiową i ramiona zrobiła się cała mokra w muszelce . Było jej gorąco na widok tego jak to nazywała ciacha .
-Proszę pani potrzebuje schronienia -wymamrotał wchodząc do jej domu .
(TI) zgodziła się na jego propozycję wpuszczając go . Znów była cała podniecona ,wręcz paliła się ,aby zjeść to ciasteczko .
- Nazywam się Drax i straciłem całą rodzinę . Do tego jestem brzydki odparł i usiadł już w domu .
(TI) zrobiło się przykro ,kiedy tego słuchała . Wychwytywała każde słowo wlewając mu herbatę do czajnika i obracając się naokoło . Dalej była cała podniecona i chciała wysłuchać go do końca .
- Dziękuje potrzebuje jeszcze jedynie odrobiny snu i może towarzystwa kobiety powiedział.
(TI) zgodziła się na tą propozycję i zaproponowała film familijny oraz swoje towarzystwo . Siadła obok niego otulając go i paląc swym ciałem .
- To bardzo miłe dodał i spojrzał ci prosto w oczy .
(TI) również spojrzała dotykając jego ramion ,dłoni i torsu zaproponowała jeszcze większą ilość ciasta ,Coli i marsjańskich chrupków Montersów .
CZYTASZ
Preferencje Marvel +18
FanfictionBędą to preferencje dotyczące postaci Marvela i ich preferencji seksualnych i związkowych .