Działka Rozkwitu

603 7 0
                                    

Bohater :Drax 

Rozpisana wersja rozdziału gdzie miał miejsce wasz szybki numerek ? 

(TI) wyglądała naprawdę seksownie . W ogrodniczkach ,fartuszku i dużym dekoltem robiła na nim wrażenie . Miała robić i potrafiła je zrobić . Znajdowała się właśnie na jego działce . Potrzebowała chwili odpoczynku po ostatnich większych projektach w jej firmie . (TI) miała zapełnione myśli . Myślała o pracy w ogrodzie ze swoim ukochanym ,ale też o czymś innym . Pragnęła być driadą ,wypieprzoną na trawie w ogrodzie przez swojego jedynego mężczyznę . Położyła by się dla niego ,rozkładając nogi i czekając aż wejdzie w nią z pełną mocą . 

(TI) sama pomasowała sobie cipkę widząc jak bez koszulki kosi trawę .Była na niego mokra . Chciała ,aby naprawdę zostawił tą kosiarkę i ją rzucił na szybki numerek . Stał nie tylko bez koszulki ,ale i również w samych bokserkach w temperaturze 45 stopni C. 

Oj maleńka -powiedział odkładając kosiarkę i patrząc prosto w jej dekolt . 

Podszedł do niej natychmiast i podwinął spodnie . (TI)Już wiedziała co to znaczy i była gotowa na to . Podwinęła swoją spódniczkę pokazując swoje czerwone majteczki .(TI) Wzięła jego wielkiego pytona do ręki i klęknęła na środku ogrodu w samych majteczkach bo zdjął jej spódniczkę jednym płynnym ruchem . 

- Oj kochanie co chcesz od swojej kurwy ? zapytała cała mokra i gotowa do działania . 

- Szybkiego numerka kurwo odparł łapiąc ją z tyłu za głowę . 

Zrobiła mu długiego loda sprawiając mu przyjemność . Rzucił ją na trawę i tak jak chciała została wypieprzona dwa razy na miękkiej zielonej trawie . Jej facet spełnił jej największą fantazję z wielkim uśmiechem na twarzy . Po wszystkim (TI) pocałowała go w usta i niczym miś przytuliła się do jego klatki patrząc na nagiego penisa . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz