Lodowe Serce

856 10 9
                                    

(TI) pragnęła być kimś ważnym w tej hierarchii . Chciała ona być kimś więcej niż zwykłą lodową olbrzymką ,której rozkazują . Jej marzeniem było ,aby mogła zostać panią generał Armii Lodowców ,bo się oni nazywali . Musiała je spełnić za wszelką cenę . Była tak ambitna ,że nie mogła dać się ponieść emocjom . 

(TI) jeszcze tego samego dnia ku jej zaskoczeniu została awansowana na panią generał . Uradowała się tym faktem . Była zadowolona i uderzała swoją lodową lancą na wszystkie strony . Obracała nią w dłoni i śpiewała ,stąpając po kruchym lodzie . (TI) Miała jeszcze jedną cechę ,która przyciągała uwagę gapiów i jej lodowych kolegów . Lodowe serce ,zimne ,pozbawione emocji i skrupułów . Nagle usłyszała potężny trzask zsuwającego się z dachu pałacu lodu . 

- O witam seksowną panienkę -powiedział łapiąc ją na swoją laskę . 

(TI) nie protestowała i dała mu się złapać . Czuła się jak ryba ,bo mogła wyczuć ,że jego serce również może być zimne ,puste i pełne mroku . 

- Boże lodóweczko ty moja wyglądasz bosko. Jak cię zwą ? dodał klepiąc ją w jej lodowe pośladki . 

(TI) przedstawiła się i nie protestowała robiąc  się cała mokra . Dopiero w tamtej chwili czuła się kimś ,prawdziwą panią generał oddaną Lokiemu bo tak się przedstawił . Chciała chociaż na chwilę zapomnieć o swojej robocie . Pocałowała go ,pomasowała mu klatkę słysząc jego jęki . 

- Oj lodówo ty moja tak chcesz się bawić . Dobrze -dodał i dzieląc się klepnął ją jeszcze 6 razy w tyłeczek . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz