(TI) miała wielką jak szafa głowę do naukowych rzeczy . To było jej największą domena nauka wszelakiego rodzaju . Potrafiła omamić nawet swojego wykładowcę z fizyki ,matematyki i biologii . Była wszechstronnie uzdolniona i już w szkole brylowała . Lubiła ona łączyć naukę z seksem i potrzebowała ona takiego samego mężczyzny w swoim życiu . (TI) wręcz kochała seks ,ale jeszcze bardziej naukę .
(TI) robiła wszystko co chciała . Miała już 4 dyplomy z fizyki jądrowej ,astrologii , położnictwa i biologii . Chciała mieć ich jeszcze więcej i więcej ,aby być panią ,która zawładnie światem nauki .
(TI) wychodziła ze swojego wielkiego laboratorium i chciała pobyć przez chwilę sama . Potrzebowała prysznica ,wibratora i zimnej orzeźwiającej wody ,która by kapała na niego dając jej ukojenie . (TI) wyszła z wanny i ubrana w sam szlafrok ruszyła w kierunku swojego pokoju .
- Oj szanowna pani czy to jest taktowne zapytał wchodząc do środka pokoju .
(TI) spojrzała w jego ukryte za okularami oczy . Olśniło ją ,że być może to jest ten koleś ,który niby to przypadkiem pomylił pokoje .
- Oj ślicznie wyglądasz . Chcesz coś porobić razem . Może fizykę kwantową zapytał i wszedł głębiej .
(TI) przedstawiła się a on powiedział ,że nazywa się Bruce . Chciała z nim pogadać o nauce ,ale jeszcze bardziej jego penisa . To była piękna pomyłka .
CZYTASZ
Preferencje Marvel +18
FanfictionBędą to preferencje dotyczące postaci Marvela i ich preferencji seksualnych i związkowych .