Seksowny Taniec

881 5 1
                                    

Starlord 

Rozpisana wersja rozdziału gdzie uprawialiście swój pierwszy seks .

(TI) postanowiła sprawić mu wielką niespodziankę na wieczór . Wiedziała co go rajcuje i kiedy może zabraknąć mu tchu na jej widok . Specjalnie na tę okazję wyciągnęła ze swojej szafki ukryty pod torebkami ,golfami i mnóstwem kurzu strój striptizerki . (TI) założyła go odsłaniając krągły brzuch ,swoje zgrabne nogi i tyłeczek ,bo miała założone stringi na sobie . To miało go podniecić i doprowadzić do tego ,by ją posiadł . Na odwagę ,bo przy swoim facecie nigdy nie tańczyła erotycznie napiła się wina i wypiła prawie całe piwo 6% stojące na szafce przy oknie . Ruszyła na swoje łowy od razu wychodząc z pokoju wprost do niego . 

- Oj myszko jak ty seksownie wyglądasz i bosko -rzucił cały gorący i podniecony jej strojem .

- Tak ubrałam to dla ciebie misiu -odparła ruszając lekko biodrami . 

(TI) coraz bardziej zbliżała się do niego ruszając biodrami i kręcąc tyłeczkiem . Tak o łapała swoimi dłońmi za swoje piersi ,nogi i cipkę masując ją i tańcząc . Kucała ,łapała go ręką za udo ocierając się dłońmi o jego penisa . Prawie sama zdjęła swój stanik i odwróciła się . Twerkowała tyłeczkiem koło jego twarzy i kusiła go czerwonymi koronkowymi stringami . 

- Maleńka ty suczko ryknął dając jej klapsa . 

Wstał z fotela i sam wziął ją do tańca . Złapał ją ręką za plecy i tańczył równie seksownie ocierając się penisem o jej muszelkę . Obrócił ją w stronę łóżka i całował jej kark . Jęknęła i całowała mu szyję rozrywając już koszulkę . (TI) wiedziała że ich seksowny taniec skończy się w naprawdę piękny sposób . 

- Skarbie moja striptizerko zdejmuj te ciuszki odparł zdejmując jej stanik i pod razu pończochy i czerwone majteczki ,którym był podniecony . 

Wycałował jej całe ciało i chciał w nią wejść . Ten taniec podniecił go ,ale miał nadzieje ,że jego również . Jęczała i piszczała . Położyła się na łóżko i rozłożyła mu nogi . (TI) wycałowała mu klatkę zdjęła mu spodnie i pragnęła go poczuć . 

- Kotku chodź tu wyliż mnie i właź . Pragnę cię poczuć mój tancerzu . 

(TI) złapała swojego wielkiego członka ,podniosła lekko głowę i na chwilę wsadziła go w usta . Pociągnęła lekko po czym puściła po chwili czekając aż w nią wejdzie . Piszczał i jęczał pragnąc jej. Liznął ją kilka razy po czym położył się cały i wszedł w nią szybko i bardzo głęboko . Piszczeli oboje a ich jęk odbijał się od podłogi i ścian . Pchał coraz szybciej i mocniej aż oboje doszli a on spuścił się w niej bardzo głęboko . 

- Oj kotek mój ty ogierze bosko było .

- Tak samo zajebista jesteś w łóżku tak samo zajebiście tańczysz odparł wychodząc z niej i zasnął chwilę później w samych bokserkach tuląc ją do siebie . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz