Pamiętna Gra

519 10 0
                                    

Bohater :Thanos 

Rozpisana wersja rozdziału gdzie miał miejsce wasz szybki numerek ? 

Ti miała dość żałosnych facetów . Po ostatnim związku z jakimś dupkiem ,który pukał jej dwie kumpele szczerze miała dość płci brzydkiej . Musiała pójść na spacer przez coś co bardzo lubiła . Galeria handlowa dodawała jej otuchy . Zawsze ciuchy i ten zapach pomagał jej podnieść się po trudnych przeżyciach . Potrzebowała nawet szybkiego numerka takiego na raz ,aby się zaspokoić . Była wściekła ,ale reakcje jej organizmu nie były wcale śmieszne . Zaczęła jej się trząść dłoń a gdy starała się cokolwiek w niej utrzymać to upadało na ziemie . Bolała ją muszelka ,brzuch i twarz . Przechodząc obok Likromu sklepu z gadżetami erotycznymi dla kobiet prawie upadła na ziemię . Chwilę później usłyszała głos i podniosła głowę . 

- Dziewczynko nie mogę na to patrzeć . Pomogę ci . Potrzebujesz h,m bzykania . 

Ti złapała go za ramiona i spojrzała na jego rękawicę .Była tak słaba ,że świat wirował przed jej oczami . 

Zaciągnął ją do toalety i dał dotknął swojej rękawicy . Ti złapała za trzy kolory . Zielony ,Żółty i Fioletowy . Zagrała z nim w grę bo usłyszała tylko od niego wybierz kolory. Całowała go już po chwili i chciała go poczuć . Odbił pocałunek  i rozebrał się do naga . Szarpnął ją za włosy aż jęknęła .

- Oj kochanie takie kamienie wybrałam tak . Pierdol mnie jak szmatę i to natychmiast . 

 TI Zrobiła mu loda bez wahania . Czuła jak jego twardy penis aż sterczy z podniecenia . Wziął ją natychmiast pod ścianę ,podniósł w górę i pieprzył aż zapaliły się wszystkie kamienie . Ti odleciała w kosmos i błagała go na klęczkach o więcej . Zrobił to i wziął ją jak szmatę od tyłu przy zlewie bez wahania uderzając ją w plecy z podniecenia . Po wszystkim użył rękawicy zabierając trzęsącą się z lęku Ti do swojego domu na Tytanie . 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 01, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz