Pioruńsko dobra zabawa

615 5 0
                                    

Bohater :Rocket 

Rozpisana wersja rozdziału gdzie uprawialiście swój pierwszy seks ?

(TI) potrzebowała dobrej zabawy i zwyczajnego luzu . Była tak zmęczona pracą z bezdomnymi szopami ,że musiała w końcu odreagować . Nosiła wielkie brzemię ,którego nikt oprócz niej samej nie mógł pojąć . Wykańczała ją praca z narkomanami ,alkoholikami i pewną grupą młodych pań szop ,które oddawały się za miskę strawy . Już nie mogła na to patrzeć . Czuła zwyczajne wypalenie zawodowe a pracowała jako zwany w tym świecie stróż ulicy . (TI) miała na sobie jeansy ,zwykłą koszulę w kratkę i przemokniętą kurtkę . Szła ulicą nie spodziewając się niczego niespodziewanego . 

- O siemano mała . No to zaczynamy zabawę -odparł od razu rozbierając ją i wchodząc jej na piersi . 

(TI) pozwoliła mu na to i sama błyskawicznie rozebrała rocketa podniecając się nim . To miała być jej dobra zabawa w starym dobrym stylu . Wybił pozostałych przeciwników krążących wokoło nich i zabrał się za nią . Rzucił ją na ziemię wszedł między jej nogi i po kilku minutach wszedł swoim średnim ,ale jednak nadal wielkim przyrodzeniem prosto w nią . Leżał tak pchając jakby leciały pociski z jego shotguna . Wcześniej (TI) wycałowała mu klatkę ,potrzepała jego penisem i sama chciała go wprowadzić do środka . Jęczała aż miło tak samo jak on ciesząc się długim i namiętnym seksem z nią na podłodze pustostanu szopów pracy . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz