Źródło wielkiej mocy

473 4 0
                                    

(TI) tym razem ryzykowała swoją posadą . Była kimś w rodzaju asgarckiej wróżki ,która wróżyła mieszkańcom przyszłość ,przeszłość i teraźniejszość . Bardzo lubiła swoją pracę jak i wszystkich swoich współpracowników . (TI) miała okazję pracować już z największymi osobistościami tej jakże pięknej krainy . Pracowała ze strażnikiem mostu ,samym Odynem ,Freją czy walkiriami ,które były wielkimi wojowniczkami współpracującymi między innymi z parą królewską . 

(TI) potrzebowała to zrobić dla własnej satysfakcji i swojej pracy. Musiała dotrzeć tam ,gdzie nikt nie mógł by poznać swoją przyszłość. Woda do która tak dumnie szła miała wielką i potężną moc ,której nikt nie mógł okiełznać . Szła tam jednocześnie zdeterminowana i pełna nadziei ,że coś znajdzie . Była wróżką ,ale wcale nie taką głupią i bezrozumną kobietą na jaką wyglądała . 

- o Siema nie wiedziałem ,że cię tutaj znajdę odparł głos zza ściany . 

(TI) podeszła bliżej i stała oszołomiona . Nie wiedziała skąd pochodzi ten głos . Musiała się tego dowiedzieć ,więc weszła do środka w głąb jaskini przedzierając się przez gąszcza . 

- Naprawdę miło cię tu widzieć . Jesteś może boginią ,służką a może kimś innym zapytał grubszy męski głos . 

(TI) podeszła do niego ,przedstawiła się i oblała wodą chcąc zrobić na nim wrażenie . Powiedziała również czy się zajmuje i co tutaj robi . 

- Jestem Thor wielki Thor . Chcesz poznać to nas czeka . Musisz się tutaj zanurzyć cała naga jak ja . 

(TI) nie miała wyjścia i rozebrała się przy nim . Zdjęła wszystko co miała na sobie i zanurzyła się w źródle siadając naga obok niego . 

Preferencje Marvel +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz