Ένιωσα το σώμα μου να έρχεται σε επικοινωνία με κάτι άλλο. Κάτι βαρύ και μεγάλο, σίγουρα. Άπλωσα τα χέρια μου πάνω σε αυτό το 'κάτι' και όταν άγγιξα τους γραμμωμένους κοιλιακούς, απομακρύνθηκα γρήγορα με αποτέλεσμα να βρεθώ ξαπλωμένη στο πάτωμα.
"Είσαι καλά;" Είπε αυτός μέσα στο γέλιο του.
"Δεν είναι αστείο." Απάντησα χαρίζοντας του ένα επιθετικό ύφος.
Προχώρησα προς τον διάδρομο έξω από το δωμάτιο και κλειδώθηκα στο μπάνιο. Ήθελα να μείνω για λίγο μόνη. Να ξεχάσω πως πέρασα το βράδυ στο ίδιο δωμάτιο με το αγόρι που με πλήγωσε τόσο βαθιά τότε και με την θεία μου που δεν είχα δει ποτέ ξανά στην ζωή μου. Κι όμως, μέσα σε μια βδομάδα την είχα συναντήσει ήδη δύο φορές. Τυχαίο; Φυσικά και όχι.
Έριξα κρύο νερό στο πρόσωπο μου και κατέβηκα κάτω. Μπήκα στο χώρο της κουζίνας και άνοιξα το ψυγείο ελπίζοντας πως θα έβρισκα κάτι που να τρώγεται εκεί μέσα. Αλλά η θεία είπε ότι δεν έχουν και πολλά... Μόλις το άνοιξα όμως, βρήκα τον παράδεισο. Μαρμελάδες, μπουκάλια με χυμό και γάλα, βούτυρα, ψωμί ολικής άλεσης και άλλα πολλά! Χωρίς άλλη καθυστέρηση, έβγαλα από το ψυγείο το ψωμί, την μαρμελάδα φράουλα και το βούτυρο και άρχισα να φτιάχνω ένα από τα λίγα πράγματα που ήξερα ότι δεν θα έκαιγα. Γιατί πολύ απλά δεν θα το έψηνα. Οπότε το σπίτι δεν κινδύνευε.
"Ξύπνησες;" Με ρώτησε απαλά.
"Τι κάνεις εσύ εδώ;" Ρώτησα ξαφνιασμένη καθώς αυτή έκατσε στο αναπαυτικό σκαμπό πίσω από τον πάγκο της κουζίνας.
"Η θεία Έιμι μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι βρισκόμουν εδώ και..."
"Ήξερες για όλα αυτά;" Πρόλαβα να την ρωτήσω προτού συνεχίσει. Εκείνη χαμήλωσε το βλέμμα της και κοίταξε το βούτυρο λίγα εκατοστά μπροστά της.
"Φυσικά και ήξερα..." Απάντησε τελικά αλλά ακόμα είχε σκυμμένο το βλέμμα της.
"Γιατί δεν μου είπατε τίποτα;" Είπα υψώνοντας τον τόνο της φωνής μου "Τι κι αν χθες το βράδυ δεν ήτανε εκεί ο Τάιλερ; Τι κι αν ο Ίθαν είχε κάνει αυτό που σχεδίαζε από την αρχή;"
"Γι' αυτό ο Τάιλερ φρόντισε να είναι εκεί." Απάντησε καθώς σηκώθηκε από το σκαμπό και ήρθε και στάθηκε μπροστά μου.
"Τις προάλλες, ένιωσα κάτι σαν..."
"Κάψιμο;" Με διέκοψε εκείνη "Σαν να μην μπορείς να πάρεις ανάσα; Και όλα γύρω σου να καταρρέουν;"
YOU ARE READING
Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}
ParanormalΣτεκότανε εκεί μπροστά μου. Το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου και ένας περίεργος ηλεκτρισμός διαπέρασε το παγωμένο μου κορμί. Πλέον ήμουν σίγουρη. Τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο. ~ Το καλοκαίρι τελείωσε.Όλα δείχνουν φυσιολογικά,τίποτα το περίεργο,το α...