|Κεφάλαιο 41|

85 10 0
                                    

   Το σώμα μου άρχισε να τρέμει και τα πόδια μου δεν με κρατούσαν.

"Τι θέλεις να πεις;" Την ρώτησα διστακτικά και εκείνη άρχισε να μαζεύει τις φωτογραφίες που είχαν πέσει στο πάτωμα.

"Ούτε εμένα με αφήνει ο Ίθαν να μπω εκεί μέσα. Μόνο μια φορά που προσπάθησα να μάθω τι κρύβει μέσα σε αυτό το δωμάτιο..." Δίστασε να συνεχίσει και από το ύφος της και μόνο κατάλαβα. "Τέλος πάντων... Παρόλα αυτά ξέρω πράγματα που εσύ δεν γνωρίζεις!"

   Την κοίταξα ερωτηματικά και εκείνη αμέσως βγήκε από το δωμάτιο και μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω. Πήρα στα χέρια μου το βιβλίο και τις  φωτογραφίες και κατευθύνθηκα προς το καθιστικό. Καθόταν στον καναπέ δίπλα από το τζάκι. Όχι όμως στην πολυθρόνα που συνήθιζε να κάθεται ο Ίθαν. Ήταν κάτι το οποίο κανείς δεν έπρεπε ποτέ να αγγίξει. Ήταν δικό του, και μόνο δικό του.

"Κάθισε!" Μου είπε και εγώ, διστακτικά, πήγα και έκατσα δίπλα της. "Δεν θα με φοβάσαι εμένα."

"Δεν σε φοβάσαι Μπέλλα." Της απάντησα ξερά.

"Σωστά... Πιο πολύ με μισείς, έτσι;" Κατέβασα το κεφάλι μου και άκουσα ένα δυνατό γέλιο να βγαίνει από το στόμα της. "Μετά από αυτό που σου έκανα... Είναι το λιγότερο..."

   Πήρε απ' τα χέρια μου το βιβλίο και έβγαλε από μέσα του μία φωτογραφία.

"Τους αναγνωρίζεις;" Με ρώτησε και εγώ την κοίταξα καλύτερα. Ήταν η ίδια φωτογραφία.

"Την έχει και η Ρόουζ στο σπίτι της... Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το αγόρι δίπλα στον Τάιλερ." Είπα καθώς έδειξα με το δάχτυλο μου το αγόρι με τα γαλάζια μάτια και τα μαύρα μαλλιά.

"Ο ένας από τους δύο είναι ο Τάιλερ, σωστά! Είσαι σίγουρη πως δεν αναγνωρίζεις το άλλο αγόρι δίπλα του;" Επεξεργάστηκα καλύτερα την φωτογραφία και ξαφνικά μια φωτιά διαπέρασε όλο μου το κορμί και ένιωθα να με καίει ολόκληρη.

"Τι δουλειά έχουν μαζί αυτοί οι δύο;"

"Από εκεί που έρχομαι, μου έχουν πει πολλά για τον Ίθαν και γενικά για θέματα που τον αφορούν!" Βόλεψε καλύτερα τον εαυτό της στον αναπαυτικό καναπέ. Εγώ απ' την άλλη ούτε που κουνιόμουν. "Από ό,τι ξέρω, η μητέρα του Ίθαν πέθανε όταν αυτός ήταν πολύ μικρός και ο πατέρας του... Πέθανε και αυτός λίγα χρόνια αργότερα. Έλεγε πως δεν άντεχε μακρυά της!"

"Μακριά από την μητέρα του Ίθαν;"

"Λογικά... Ποια άλλη να εννοούσε;"

Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora