|Κεφάλαιο 17|

174 13 0
                                    

   Στην αρχή το φιλί του ήταν απαλό. Απομακρύνθηκε για λίγο να πάρει ανάσα και έπειτα, επιτέθηκε ορμητικά στα χείλη μου. Με φίλησε με πάθος καθώς τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου φέρνοντας τα σώματά μας πιο κοντά. Ακούμπησαν το ένα το άλλο και ένιωσαν τον πόθο να κυλάει στο αίμα και των δυο μας. Πάλι δεν μπορούσα να αντιδράσω. Και δεν ήθελα. Δεν ήθελα αυτό το φιλί να σταματήσει.

   Απομακρύνθηκε πρώτος μετά από δευτερόλεπτα που μου φάνηκαν αιώνας και με κοίταξε στα μάτια περιμένοντας με να πω κάτι.

"Και οι άλλες; Πώς σου ήρθε να ερωτευτείς τώρα;"

   Το μετάνιωσα την στιγμή που το ρώτησα. Τα χαρακτηριστικά του άλλαξαν μετατρέποντας τον σε θηρίο που πάλευε να κρύψει την οργή του. Αλλά δεν μπορούσα άλλο. Με έπνιγε το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια τόσες κοπέλες είχαν περάσει νύχτες ολόκληρες δίπλα του στο κρεβάτι. Και τώρα τι; Του ήρθε έτσι στα καλά καθούμενα να γνωρίσει τον έρωτα; Με εμένα; Από που κι ώσπου;

"Αν θέλεις να ξέρεις...όσες έχουν βρεθεί μαζί μου σε πιο...προσωπικές στιγμές, ήταν επειδή τους αποσπούσα πληροφορίες." Είπε απαλά καθώς χάιδεψε με τον αντίχειρα του το μάγουλο μου.

"Τι εννοείς;" Φυσικά και δεν περίμενα να πάρω μια τέτοιου είδους απάντηση.

"Εννοώ ότι με όσες ήμουν στο παρελθόν, ήταν επειδή με έβαλαν οι άνδρες από την αγέλη να τις ψαρέψω για να μάθουμε τις επόμενες κινήσεις των βρικολάκων. Ακόμα και του Ίθαν και της Μπριάνας."

"Και η Τζέιν; Είναι και αυτή βρικόλακας;"

"Ήταν." Με διόρθωσε και σήκωσε με το δάχτυλο του το πιγούνι μου κάνοντας με να τον κοιτάξω. "Πού είχαμε μείνει;"

   Τα λοξά χαμόγελα και των δυο μας ήταν έτοιμα να συναντηθούν σε ένα ακόμα πιο παθιασμένο φιλί. Όταν κάτι ακούστηκε από γύρω μας. 

"Τάιλερ..;" Δεν με άκουγε. Ήταν απασχολημένος με το να αναζητεί τα χείλη μου. Ένας πιο δυνατός ήχος ακούστηκε. Σαν κάτι να συντρίβεται στο έδαφος. Όμως και πάλι δεν έδωσε σημασία.

"Τάιλερ;" Του είπα προσπαθώντας να τον απομακρύνω από κοντά μου.

"Μμμ..."

   Αυτό τώρα να το εκλάβω ως 'ναι Λιβ, σε ακούω πολύ προσεχτικά και δεν συμπεριφέρομαι σαν ανόητο δεκαπεντάχρονο'; Μάντεψε Τάιλερ! Δεκαεφτά είμαστε και αν θέλεις ο αριθμός να συνεχιστεί, σταμάτα να κολλάς πάνω μου και συγκεντρώσου γιατί θα πεθάνουμε και οι δύο!

Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}Where stories live. Discover now