Η Κέιτ ήρθε προς το μέρος μας και μπορούσα να διακρίνω την ταραχή στα μάτια της.
"Νομίζω ότι σου είχα πει να μην φύγεις από κοντά μου! Πάλι καλά που την βρήκες."
Κοίταξα από πίσω μου τον Τάιλερ ο οποίος ήδη με κοιτούσε ανακουφισμένος.
"Ναι..." Απάντησε στην Κέιτ χωρίς να διακόψει την οπτική επαφή μου. Πέρασε ένα χέρι γύρω από την μέση μου και με έσφιξε πάνω του. Είχα τόσο καιρό να δω το χαμόγελο του...Μου είχε λείψει τόσο πολύ...
"Αυτό λέω και γω..." Ακούστηκε μια φωνή λίγα μέτρα μακρυά μας και όλοι στρέψαμε το βλέμμα μας πάνω του.
"Ίθαν." Μουρμούρισα.
"Ήμουνα τόσο χαζός που δεν σκέφτηκα ότι θα έβρισκες τρόπο να βγεις από εκείνο το δωμάτιο... Όμως δεν πήγες και πολύ μακρυά έτσι ;" Χαμογέλασε σα να ήταν περήφανος για κάτι και ο Τάιλερ με τράβηξε από πίσω του καλύπτοντας με με τις πλατιές του πλάτες.
"Δεν θα την πλησιάσεις. Ούτε και τον Τάιλερ, φυσικά." Του ξεκαθάρισε η Κέιτ παίρνοντας θέση επίθεσης.
"Μην είσαι τόσο σίγουρη." Της είπε ο Ίθαν και ξαφνικά, μεγαλόσωμοι άνδρες εμφανίστηκαν από πίσω μας, αλλά και στο πλευρό του. Ήμασταν περικυκλωμένοι.
"Έχετε δύο επιλογές. Ή μου την παραδίδεται ήσυχα και ωραία, ή μάχεστε για την ζωή σας." Έκανε μερικά βήματα προς το μέρος μας και κοίταξε στιγμιαία εμένα και μετά τον Τάιλερ. "Ξέρουμε και οι δύο ότι στο τέλος θα είναι στα δικά μου χέρια. Τώρα το πώς θα είναι... δεν το γνωρίζω, ακόμα."
Ο Τάιλερ του γρύλισε και εκείνος ελευθέρωσε ένα σαρκαστικό γέλιο. Έκοψε απότομα το γέλιο και έδειξε με το χέρι του εμάς του τρεις.
"Μην δείξετε κανένα έλεος. Την κοπέλα, όμως, την χρειάζομαι ζωντανή." Είπε στους άνδρες που βρίσκονταν γύρω μας.
Ξαφνικά όλοι γύρω μας άρχισαν να γρυλίζουν και άνοιξαν τα στόματα τους αποκαλύπτοντας τους κυνόδοντες τους. Όρμησαν καταπάνω μας και η Κέιτ με τον Τάιλερ αντεπιτέθηκαν.
Όλο αυτό μου θύμισε εκείνο το περιστατικό στο σχολείο. Την "νύχτα των αποκαλύψεων". Μόνο που τώρα παλεύουν άνθρωποι με άνθρωποι. Ο Θεός να τους κάνει δηλαδή καθώς και οι δύο κατηγορίες που μάχονταν μπροστά μου δεν είναι ακριβώς άνθρωποι.. Εγώ τους παρατηρούσα από μακρυά στέκοντας ακίνητη. Η Κέιτ με τα μακρυά νύχια της ξέσκιζε την σάρκα των βρικολάκων που τολμούσαν να την προκαλέσουν. Και ο Τάιλερ εδώ και αρκετή ώρα προσπαθεί να σκοτώσει έναν γεροδεμένο άντρα, ο οποίος προφανώς και είναι παραπάνω κιλά από τον Τάιλερ. Για αυτό ίσως να έχει μεγαλύτερη μυϊκή δύναμη. Όμως ο Τάιλερ βρήκε την ευκαιρία και τον έριξε με δύναμη στο πάτωμα. Ο άντρας που ήταν ξαπλωμένος μπρούμυτα, έβγαλε μια κραυγή πόνου. Ο Τάιλερ έσπασε το ξύλινο πόδι της καρέκλας λίγα εκατοστά μακρυά τους και πλησίασε τον σωριασμένο βρικόλακα.
YOU ARE READING
Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}
ParanormalΣτεκότανε εκεί μπροστά μου. Το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου και ένας περίεργος ηλεκτρισμός διαπέρασε το παγωμένο μου κορμί. Πλέον ήμουν σίγουρη. Τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο. ~ Το καλοκαίρι τελείωσε.Όλα δείχνουν φυσιολογικά,τίποτα το περίεργο,το α...