Η μητέρα μου έτρεξε προς το μέρος μου και με έπνιξε στα φιλιά και τις αγκαλιές.
"Πώς βρέθηκες εδώ;" Κατάφερε να πει ανάμεσα στα φιλιά της.
"Εγώ... Η θεία..." Δεν ήξερα τι να της πω. Γιατί η αλήθεια ήταν πως ούτε εγώ ήξερα πώς είχα βρεθεί εκεί πέρα.
"Καλά καλά, μου τα λες όταν πάμε σπίτι!" Με τράβηξε από τον καρπό και βγήκαμε έξω.
Μπήκαμε μέσα στο καφέ της αυτοκίνητο και άρχισε να οδηγεί για το σπίτι. Σε όλη τη διαδρομή η μητέρα μου έκανε διάφορες ερωτήσεις όπως "πού ήσουν όλη μέρα;", "μήπως σου έκανε τίποτα η θεία Έιμι;", "έφαγες τίποτα;" και άλλα τέτοια. Εγώ δεν απάντησα σε καμία από τις ερωτήσεις της. Φυσικά. Το μόνο που έκανα ήταν να κοιτάω έξω από το παράθυρο και να σκέφτομαι διάφορα.
Λοιπόν... Αρχικά:
1. Η Κέιτ έκανε παρέα με ένα πανέμορφο αγόρι για το οποίο δεν μου είχε μιλήσει ποτέ.
2. Με έπιασε, ξαφνικά, ένας τρομερός πόνος σε όλο μου το σώμα και λιποθύμησα.
3. Βρέθηκα στο δάσος.
4. Κατέληξα στο σπίτι της "τρελής θείας Έιμι", η οποία αποδείχθηκε μια χαρά τελικά!
5. Δεν είχα ιδέα τι γινόταν στην ζωή μου.
Τι ήταν αυτός ο πόνος; Μήπως είχα αρρωστήσει; Αν το έλεγα στην μαμά μου... Ποιος μου έλεγε ότι δεν θα με περνούσε για τρελή και θα με ανάγκαζε να μείνω με την θεία Έιμι; Τόσα πολλά ερωτήματα κάνανε σβούρες στο μυαλό μου, αλλά δεν ήξερα την απάντηση σε κανένα από αυτά!
Μετά από αρκετή ώρα, σταματήσαμε έξω από το σπίτι μας και βγήκαμε από το αμάξι. Αν ο μπαμπάς ήταν εδώ, σίγουρα θα έτρωγα μεγάλο κράξιμο! Αλλά, για καλή μου τύχη, αυτός δεν ήταν εδώ. Και ούτε επρόκειτο να είναι. Ποτέ ξανά.
Μπήκαμε μέσα και εγώ ανέβηκα τα σκαλιά γρήγορα γρήγορα ώστε να αποφύγω την συζήτηση με την μαμά μου. Αλλά με πρόλαβε. Αμάν!
"Για πού το έβαλες νεαρή μου;" Με ρώτησε με ένα σοβαρό ύφος. "Θα κάτσεις εδώ να μου πεις πού ήσουν και τι έκανες!" Ήμουν έτοιμη να διαμαρτυρηθώ, όταν η Κέιτ πέρασε το κατώφλι του σπιτιού και έστρεψε το βλέμμα της προς την μητέρα μου. Προσποιούμενη πως το να εμφανίζεται τόσο ξαφνικά ήταν ένα από τα πιο συνηθισμένα πράγματα στον κόσμο.
"Γεια σας κυρία Τζόνσον, μήπως θα μπορούσα να μιλήσω στην Λιβ για ένα λεπτό; Είναι επείγον!"
BINABASA MO ANG
Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}
ParanormalΣτεκότανε εκεί μπροστά μου. Το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου και ένας περίεργος ηλεκτρισμός διαπέρασε το παγωμένο μου κορμί. Πλέον ήμουν σίγουρη. Τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο. ~ Το καλοκαίρι τελείωσε.Όλα δείχνουν φυσιολογικά,τίποτα το περίεργο,το α...