Βρισκόμουν και πάλι σε εκείνο το δωμάτιο. Οι μαύροι τοίχοι μου έφερναν κατάθλιψη... Τα βλέφαρα μου απειλούσαν να κλείσουν ξανά. Το κορμί μου ήταν μέσα στην ένταση, αλλά ο ήρεμος ύπνος της προηγούμενης νύχτας με βοήθησε να βάλω τις σκέψεις μου σε μία σειρά και να χαλαρώσω. Αναστέναξα βαριά και ανασηκώθηκα από τα λευκά σεντόνια.
"Για πού το έβαλες;" Άκουσα την γυναικεία φωνή να λέει μέσα από τα δόντια της. Τινάχτηκα λίγο. Τόση ώρα δεν παρατήρησα την παρουσία της στο δωμάτιο.
"Μόλις έχασα δέκα χρόνια απ' την ζωή μου!" Της είπα με μια ανάσα.
Τώρα μπορούσα να την παρατηρήσω καλύτερα. Τα μακρυά κόκκινα μαλλιά της έπεφταν στους ώμους της και το μαύρο φόρεμα της σερνότανε στο ξύλινο πάτωμα. Όσες φορές την έβλεπα στα όνειρα μου... ή ακόμα και τις φορές που με κυνηγούσε στην κανονική ζωή, όσο εγώ ήμουν ξύπνια... έβλεπα τα καφέ της μαλλιά να ανεμίζουν. Θα έκανα λάθος για το χρώμα!
Με πλησίασε.
"Είμαι η μητέρα του Τάιλερ. Το όνομα μου είναι Ρόουζ." Ανακοίνωσε και εγώ την κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω. Όντως, τα πράσινα μάτια της πρόδιδαν την συγγένεια. Ήταν ολόιδια με αυτά του Τάιλερ.
Μόνο που αυτός είναι αλαζόνας και επιθετικός και εγωιστής. Αλλά ταυτόχρονα είναι και γλυκούλης, όταν θέλει... Ευγενικός, όταν θέλει... Και μπορεί να ΜΗΝ σου σπάσει τα νεύρα! Αλλά δεν θέλει!
"Είναι καιρός να μιλήσουμε!" Σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
"Θα μου δείξεις πως να νικήσω χιλιάδες βρικόλακες που ψάχνουν να με βρουν για να με σκοτώσουν;" Τη ρώτησα.
"Αυτό είναι κάτι που μόνο εσύ μπορείς να μάθεις στον εαυτό σου."
Υπέροχα...
"Μα δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Ούτε καν ξέρω πως πρέπει να μεταμορφωθώ... Μισό! Πρέπει όντως να πάρω την μορφή λύκου;" Απόρησα καθώς κάθισα ανήσυχη πίσω στο κρεβάτι.
Και αν πεθάνω στην προσπάθεια μου να μεταμορφωθώ σε λύκο; Τουλάχιστον θα είμαι όμορφος λύκος;
"Καταρχάς, πρέπει να ξέρεις πως αν θέλεις να εκπληρώσεις την προφητεία...Και ναι, πρέπει να μεταμορφωθείς. Μόνο με τον λύκο σου μπορείς να έχεις τις δυνάμεις που χρειάζεσαι για να τους αντιμετωπίσεις." Έμεινε για λίγο σιωπηλή και έπειτα συνέχισε. "Για αυτό και πρέπει να εξασκηθείς."
KAMU SEDANG MEMBACA
Moonlight: The Prophecy {Starterliste21}
ParanormalΣτεκότανε εκεί μπροστά μου. Το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου και ένας περίεργος ηλεκτρισμός διαπέρασε το παγωμένο μου κορμί. Πλέον ήμουν σίγουρη. Τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο. ~ Το καλοκαίρι τελείωσε.Όλα δείχνουν φυσιολογικά,τίποτα το περίεργο,το α...