נ.מ אדריאן-
חליפה, חליפה,חליפה,צבעים,שחור,לבן
..לבן..לבן ..לבן...שמלת כלה לבנה..כלה..דיאנה.חרא על החיים שלי! אני לא יכול יותר, אני מרגיש כמו משוגע. אני פאקינג לא יכול להפסיק לחשוב עליה!!
כבר שבוע, כבר שבוע שהשם שלה רץ במוחי כמו רדיו מקולקל. אני לא מפסיק לחשוב עליה.
על פניה,על ההתוודות שלה,עליה. מה עשיתי? זה היה הכרחי, קול ההיגיון אומר לי .
הלב המזוין שלי לא משתף פעולה ואומר -אתה מטומטם זין על הכל היית צריך להגיד לה כמה אתה אוהב אותה.
דיי!!! אני לא יכול.
בבקשה שיפסיקו את המוח שלי, את הלב שלי.אנחנו מתחתנים היום, בלילה היא תהיה שלי. אבל.. היא לא תרצה. פגעתי בה.
לפגוע בה, בחיים לא היה כואב לי כל כך. כל נשימה מזויינת שלי הייתה כמו צווחת כאב.
בעוד 10 דקות אני מתחתן.
האורחים כולם היו יושבים בכיסאות, מוכנים לצפות בי ובדיאנה מתחתנים.
את החתונה של המלך והמלכה הבאים.
נ.מ דיאנה-
"עוד 5 דקות יקירה" אמרה אימי בחיוך ענק. הנהנתי. רייבן היה בתפקיד "אבא" שלי. הוא שילב את זרועו מידי אמור ללוות אותי ולמסור אותי לאדריאן.
די! מספיק. לא אדריאן. שקט מוח מטופש.
תתמקדי דיאנה, תתמקדי. שמלה חתונה רייבן אמא אחים.
"איפה הבנות?" שאלתי את אימי. היא חייכה מאחורי אל השושבינות אחיותי הקטנות. הן לבשו שמלות דמוי שמלת כלה רק בגרסה קטנה. חייכתי, יום אחד גם הן יתחתנו.
אני מקווה רק שבאושר.טום היה לידי נרגש ולחוץ "אחותי את נראת כמו עוגת קצפת הכי יפה שראיתי בחיי" צחקתי בקול, אני אוהבת אותי כל כך.
"גם אתה נראה לא רע בחליפה" הוא צחק ונישק את לחיי. קאסיה קפצה מייד "לא האיפור!" טום נבהל והרים את ידיו כאילו הוא עצור. "תתרחק נסיך" אמרה קאסיה בטון מאיים.
האישה הזאת פאקינג מפחידה.
"טינטינון" צליל הכניסה של אדריאן נשמע. שמעתי את המוזיקה ואז המוזיקה הפסיקה. הוא על בימת החופה "קבלו בברכה את הנסיכה היורשת דיאנה מיגפלוד" הקריין אמר.
"הכל היה בסדר ילדה" רייבן אמר. מוזיקה נישמעה, דלת הכניסה נפתחה. אמי הלכה להתיישב יחד עם אחי וקאסיה ששלחה אליי חיוך שמח ודומע. אחיותיי מאחורי עם סלסלות פרחים סגולים.
כינורות ניגנו וזמרים שרו את השיר "A thousand years" שיר רומנטי לחתונה לא רומנטית.
במסורת שלנו היינו צריכים לענוד צמיד מקשר. שזה צמיד שיש בו מגנט שמקשר בין הבעל והאישה. ברגע שלוחצים על הכפתור הצמידים מתחברים לאחד, אנחנו אומרים הבטחות ותפילות. מגלגלים פתקים קטנים עם הבטחות לעתיד, שמים את הפתקים בתוך הצמיד ומפרידים בין הצמידים.
הצמיד הכסוף שעליו היה חרוט "אהבה ניצחית" היה כבד על ידי השמאלית.
צעדנו , ההולם היה מלא. אנשים ואורחים בכל פינה. נשים דמעו, בהן כללה קאסיה מלאת הדמעות.
צעדנו והגענו לבמה. רייבן הושיט את ידי לאדריאן. עניי כאבו מלסתגל עליו, הרכנתי את ראשי.
אדריאן אחז בידיי , הרגשתי אש בבטני. איש התפילות התחיל לנאום ולהתפלל.
אדריאן קירב אותי אליו יותר. הרגשתי את הנשימות שלו על עורפי , "תסתכלי עליי דיאנה,בבקשה" קולו היה חלש וגרוני.
הרמתי את מבטי והתבוננתי בו. הוא כל כך יפה תואר. שערו היה מסודר בצורה שאני רוצה להעביר יד, עניו הכחולות מהפנטות היו קרירות ויפות. הלסת ועצמות הלחיים החזקות שלו.
הוא לבש חליפה מלכותית כל כך סקסית ויפה."אתה מושלמת" לחש לי וצרב אותי במבטו הבוחן. הוא לא הפסיק להסתגל עליי והרגשתי חום עולה בלחיי.
איש התפילות פנה לאדריאן "שא את ברכתך אל כלתך, מה אתה מבטיח לאשתך לעתיד?" אדריאן נשף ופנה אליי.
עניו הסתכלו על עניי.
"אני מבטיח להגן עלייך,לכבד אותך,להוקיר ולאהוב אותך.אני מבטיח להיות איתך בכל צרה אשר תהיה. אני זו את ואת זו אני. בחולי ובבריאות באושר ובשמחה, תמיד איתך."עניי דמעו, מילותיו היו אמת. כנות.
איש התפילות סימן לי.
"אני מבטיחה להיות לצידך,להיות אשת סודך, היה אהובתך ואתה אהובי, לאן אשר לא תלך דרכי איתך,לכבד אותך להוקיר אותך. באושר בבריאות בשמחה והצחוק. אתה שלי ואני שלך. תמיד איתך"אדריאן הסתכל עליי במבט לוהט כל כך.
"האם אתה מסכ-" אדריאן קטע את האיש "כן" חייכתי. אהבה נשקפה מעניי ומעניו
"כן" לחשתי.
אחיותי הקטנות הגישו את הטבעות הזהובות, השלחנו כל אחד את הטבעת לאצבע של השני.
מבטנו לא עזב את עניו של האחר. "אתה ראשי לנשק את אישתך" אדריאן התקרב ונשק לפי אחז בפניי. רגע ליפני שהתרחק אמר "אני אוהב אותך כל כך דיאנה" דמעות נפלו על פניי.
"אני מכריז בזאת עליכם כבעל ואישה, ועכשיו אתם כאחד"
חייכתי חיוך גדול, ואז הכל עלה באש.
אנשים צרחו, אדריאן לקח את ידיי והגן עליי בגופו, אנשים התרוצצו ,אנשים נלחמו, שומרים ופולשים נרצחו.
ילדים בכו, נשים זעקו.
אמא..אמא..איפה אמא שלי? "אדריאן איפה אמא שלי? צרחתי וניסיתי לעצור אותו כשהוא רץ איתי ברחבי האולם. איש נדחף בין ידינו. ניתקנו.
איבדתי אותו. האנשים לא הפסיקו לרוץ.
דם בכל מקום.
ואז ראיתי אותה..
ראיתי את גופתה חסרת החיים של אמי.
אמא שלי מתה.
ואז הכל השחיר..........................................................................
מקווה שאהבתם!
אמאלה הפרק הכי מותח ומסקרן שעשיתי כל חיי. מה אומרים? מקווה שלא תהרגו אותי על המתח שאשרתי אתכם 😅35 אצבעות לפרק הבא😊
מילים 790
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם מלא!💘
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...