נכנסנו לארמון בזמן שאימי והמלך ראזוס מפטפטים במלכותיות..
אני רק הלכתי לאט מאחורי כולם והרגשתי את נעלי העקב שלי נוקשות ברצפה הקשה.. לא רציתי להיות ליד כולם כדי שלא יראו את הפרצוף המאוכזב שלי..
כל כך חיכיתי לחתונה שלי וציפיתי למישהו טוב לא למישהו שמעיר לי על בגדי ואפילו לא מראה חיבה כלל...
פתאום הרגשתי יד מושכת אותי ופלטתי צעקת הפתעה קלה.. כולם הסתובבו בבת אחת והסתכלו אליי בדאגה..
היד הייתה של שומר "עוד מעלתה הנסיכה היורשת בבקשה קבלי את סליחתי לא ברצוני היה להבהיל אותך עוד מעלתה!" הוא אמר והרכין את ראשו..
"זה בסדר השומר.." קראתי את תג השם שכתוב על מדיו "השומר ביריו , מה קרה?" הוא הרים את ראשו "אינך שמת לב לאן את הולכת וכמעט דרכת על הצב" הסתכלתי למטה וראיתי צב קטנטן וחמוד "אוי אני כל כך מצטערת!" התקופפתי והרמתי את הצב.. הושטתי אותו לשומר "בבקשה דאג שהיה לו מים ואוכל ואחר כך החזירו לטבע שם מקומו" הוא קד ולקח את הצב מידיי.
הסתכלתי חזרה על כולם והם חייכו בתמימות והמשיכו ללכת בעוד אימי ממשיכה לפטפט..
המשכתי ללכת אבל עצרתי שהרגשתי מישהו מסתכל עליי הרמתי את מבטי ופגשתי את עיניו של הנסיך אדריאן..
הוא התעלם ממבט השואל שלי והמשיך ללכת..
אוקיי... מוזר.המשרתים היראו לבני המלוכה את חדריהם..
אני בנתיים הסתובבתי לי במסדרונות הארמון..
"אפשר לצאת לטיול קטן בארמון עוד מעלתה?"
הסתובבתי הנסיך אדריאן עמד מולי קדתי קידה קטנה וכך גם הוא "כמובן עוד מעלתו אני אשמח" אמרתי והוא שילב את ידנו..הלכנו שתיקה בגינת הארמון תמיד האבתי פרחים וחיות..
"ארמונך ממש יפיפה" אדריאן הנסיך אמר .. הסתכלתי עליו בחיוך "כן אני מאוד אוהבת את הארמון" "מה את הכי אוהבת בארמון?" חייכתי
"את הגינה כמובן" אמרתי "למה את אוהבת את הגינה של הארמון כל כך?" הוא שאל בסיקרון
"כי יש פה פרחים יפיפים, וטבע, אני מאוד אוהבת את הטבע.. יש תחושב של-.." הוא קטע אותי "שלווה" הסתכלתי עליו וחייכתי במבוכה בעודי מסמיקה.."את בתולה?" הוא שאל בפתאומיות "אמ... כ..כן..למ..למה אתה שואל?"
אני בטוחה שעכשיו נראיתי כמו עגבניה,
"כי אני צריך לדעת עם פתחו כבר את אישתי לעתיד" נחנקתי בבהלה ... 'פתחו' אותי? מה אני נראת לו?אוף איתו הוא כזה מעצבן!
...........................................................................
מקווה שאהבתם👑
תצביעו ותגיבו!
אוהבת אתכם❤(נ.ב למעלה יש שיר שחשבתי שיתאים לפרק)
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...