נ.מ מירנדה המלכה-
ליפני 17 שנים:החזקתי את התינוקת היפיפייה שלי.. היא בת שבועה ויומיים והיא כזאת מתוקה! עדיין לא החלטנו איך לקרוא לה... צ'ארלס בעלי נותן לי את זכות הבחירה של השם.. ואין לי מושג איך לקורא לה עדיין..
היא כל כך מתוקה! עניה כחולות ושערה בלונדיני... פשוט יפיפיה..
אני וצ'ארלס כל כך מאושרים!אני בדרכי לחדר שלי שחכתי שם את הבקבוק של האוכל של הקטנה שלי..
נכנסתי לחדר והייתי המומה..
כיוונו על צ'ארלס אקדח ניצבו לפנינו 5 אנשים חמושים ואני צ'ארלס והתינוקת הקטנה נתונים לרחמיהם..
"מי זאת עם לא היורשת הקטנה!" אחד מהם אמר..
"בבקשה על תפגעו בה!" צ'ארלס התחננן והתחלתי לבכות..הם לכחו אותה ממני ואחזו בי צעקתי וייללתי בבכי שיחזירו אותה שלא יפגעו בה!
צ'ארלס רץ לעבר מי שלקח את ביתי ירו בו.
צעקתי ובכיתי! החמישיה נעלמו בפחד ונשארתי עם תינוקת קטנה ובעלי אהובי מדמם למוות
"צ'ארלס בבקשה לא! על תעזוב אותי" התחננתי וירדתי על ברכיי הוא ניסה להגיד משהו קירבתי את אוזני אל פיו.. ושניה ליפני שהוא מת הוא אמר "בחרתי לה שם דיאנה. האלה היפיפיה והחזקה! תשמרי אליה אהובתי" הוא נישק לריכתי ומת.בכיתי ובכיתי ...
כעבור שנה-
אני מלכה מולכת לבדי.. חלק מחזי פרום חלק מחזי נדם..
החלק השני שייך לביתי דיאנה.
אני נואשת לאהבה כל כך!
ואני מתחילה להתאהב ברייבן.
יד ימיני רייבן הוא אחיו של צ'ארלס.. ואני מתחילה להתאהב בו..נכנסתי לחדרי וראיתי אותו שם מחזיק פרח אדום "אני מאוהב בך מירנדה" הוא אמר ונישקתי אותו...
כעבור שנה נולד לי בן ממנו בשם טום דיאנה גדולה ממנו בשנתיים!
אחרי שלוש שנים התאומות הקטנות שלי נולדו..
כולם ידעו שאני בקשר רומנטי עם רייבן והוא אב ילדיי..
מה שהם לא ידעו שדיאנה אינה ביתו.. המצאתי בהסכמתו של רייבן שהיינו ביחד גם כשדיאנה נולדה ובעלי המת לא ידע על כך.. כולם שנאו אותי בגלל בגידתי בו..
אבל אסור שידעו שדיאנה ביתו של צ'ארלס..
כי יכול להיות שצ'ארלס חי.
ועם הוא חי וידע על כיום ביתו הוא יכח אותה ממני..ואיך אני יודעת שהוא חי? כי ביום שילדתי את טום הוא שלך לי מכתב והוא חיי...
אסור שידעו!
.....................................................................
מקווה שאהבתם👑
פרק קצר אבל זה רק ההתחלה😉
מקווה שהבנתם עם לא תשאלו אותי אני יענה
בלי לעשות ספויילרים!
תגיבו ותצביעו❤
אוהבת אתכם😚
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romansדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...