אני בדרכי לגינת הארמון.. אצילים ואצילות מרכינים את ראשם כשאני חולפת על פניהם..
הבחנתי באדריאן עומד עם לא אחרת מאשר קלואי ושניהם מדברים עם אחי טום ותיאו..
אני ניגשת אליהם.. כולם מחייכים וקדים, חוץ מהזוג סתומים קלואי ואדריאן שרק קדים בכבוד.
"אחות את נראית נפלא!" טום אומר בחיוך.. אני מחזירה לו תודה קטנה, הם ממשיכים לפטפט על.. "שמעתם שהרולים תקפו את הארמון במזרח?" תיאו אומר "כן , שמעתי שחטפו שם את הנסיכה אינה..היא רק בת 19 המסכנה" קלואי אמרה "אח שלה היורש מסר שהוא ירצח את מי שנגע באחותו" טום אומר, "אמרו שיש סיכוי שמנסים לחלל את בתוליה ..היא לא תהיה טהורה יותר ולא תינשא לנסיך הדרומי מ'שרלטי' גורמי הנסיך הדרומי מסר שעם יחללו את בתוליה הוא יתחתן עם אחותה התאומה סרגי " אדריאן אומר..
אני מכווצת את פניי בחלחלה "מסכנה, אני מקווה שימצאו את מי שחטף אותה" כולם מהנהנים בהסכמה..
כעבור רגע אדריאן לא מפסיק להביט בי ולתפוס את תשומת ליבי עד שהוא מתייאש ואומר "דיאנה אפשר רגע איתך בצד?" הוא אומר וכולם משתתקים..
קלואי מלטפת את זרועו ומיישרת עליו מבט של 'תישאר' אבל הוא מסיר את ידיה ממנו ומושך את ידי והולך בזעף..
קשה לי להדביק את צעדיו "אדריאן תעצור!" אני אומרת בזעף ובתחינה מעשית.
"מה אני יכול לעשות כדי שתסלחי לי? אני יודע יצאתי מטומטם זבל רכרוכי מגעיל בוגד מסריח וכל מה שתרצי אבל אני לא יכול יותר! את לא מדברת איתי ויומיים לא ראיתי אותך! אנחנו אמורים להתחתן למען השם!" צעק כשהגענו לחדר בארמון ריק.
"נכון! אנחנו אמורים להתחתן! אבל אתה זה שבוגד. איך אתה רוצה שאני יסלח לך? אפרת את אמוני בך, אחרי שנשבעת ,אחרי שבטחתי בך. " אני אומרת ברוגע כמו שמר בריסטן לימד אותי
"ואני מצטער!" אני פוערת את פי "מצטער? אתה עדיין איתה להזכיר לך? יש כבר שמועות..בכל מקום , חושבים שאנחנו לא נינשא בסוף! זה יהרוס את השלום בין הממלכות והכל בגלל שאתה לא מוכן לשחרר את הזונה הקטנה" אני אומרת מנסה בכל כוחי לשמור על איפוק ולא לקפוץ עליו ולתלוש לו את הראש מהמקום.
"אני ישחרר! אוקיי? אבל צריך להפסחק את השמעות..צריך שנסתובב ביחד בפומבי, נלך לאיזה ביקור במוזאון או למסעדה או סתם לרקוד באיזה שהוא מקום.. צריכים לדעת שהשלום היה מובטח ואנחנו נינשא" הוא אומר..
"אולי תפסיק לעשות שכאילו אכפת לך? אכפת לך רק מעצמך! יש עם שלם שמחכה שתסתיים המלחמה והכוח בידניו, אדריאן לא אכפת לי מה אתה חושב או את מי אתה רוצה , אני בקרוב היה מלכה , ומלכה לא נוטשת את העם שלה למחלמה, אנו צריכים שלום ועם אתה לא מתכוון להתחתן איתי ולהמשיך להיות עם החצי זונה חצי נסיכה אז אני יבקש להתחתן עם אחיך, או לנשל אותך מהכס ולהעביר אותו עליו כי אתה לא מספיק להיות מלך"
המבט שלו משתנה בן רגע, עניו נהפכו לכחול חודרני ורצחני..הוא התקדם עליי בצעדי טורף "את לא תעזי להתחתן איתו ולנשל אותי מהכס!" צרח עליי
דחפתי אותו ממני "אף פעם! אף פעם! על פאקינג תצרח עליי!" צרחתי וסטרתי לו.. אני בטוחה שזה ישאיר סימן.
רצתי בסערה מן החדר, מודעת לזה שהרסתי את ההצגה של רגועה ומלאת ביטחון, אף אחד לא צורח על מלכה! יש לי כבוד ואף אחד לא יהרוס אותו.
אני היה היורשת..גם עם ינסו לנשל אותי מהכס וגם עם אדריאן לא יתחתן איתי. אני יביא שלום על בני עמי, אני היה מלכה טובה, אני ישלוט בארצי, אני לא ינטוש את עמי.
כי אני דיאנה מיגפלוד.. ביתה של אמי המלכה... אני הנסיכה היורשת, אני יורשת הכתר, יורשת הכס, יורשת הממלכה , אני היא המלכה הבאה של ארצי.. ואני לא ישנה את זה.
......................................................................
מקווה שאהבתם👑
אואו, סורי פרק קצר, אבל דאמ.. אפילו לי כאב שהיא סטרה לו! אבל מגיע לו. אף אחד לא בוגד בדיאנוש!פרק הבא של "החציים שלי ואני" אוואו ארקל גילה שבריידן הוא אחיה של אלאיה🤯
על תפספסו, הפרק יצא יום ראשון.(נ.ב למעלה יש שיר)
תגיבו ותצביעו!
מילים 619🖤אוהבת אתכם ❤
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...