פרק:9-עזוב אותי!

1.3K 62 16
                                    

"קומי נסיכה" קאסיה ונוהל העירו אותי...נוהל היא מחליפה את מלודי,

הורדתי את מלודי במקום שתהיה משרתת אישית היא עכשיו ממלצרת במטבח..

איפרו אותי ושמו לי שמלה מהממת ביופיה! את שערי הארוך הן סלסלנו בתלתלי זהב יפיפים ומתופחים שמו כתר מהמם על ראשי

איפרו אותי ושמו לי שמלה מהממת ביופיה! את שערי הארוך הן סלסלנו בתלתלי זהב יפיפים ומתופחים שמו כתר מהמם על ראשי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

יהלום הכתר נח על ראשי ביופי הלוהיי...
נעלתי את נעלי העקב הגבוהות והנוקשות ולא נוחות ביוחד!

יצאתי מחדרי בעוד קאסיה ונוהל מסדרות את החדר..

נכנסתי לחדר האוכל וקדתי כרגיל לכל יושבי השולחן וניגשתי למקומי...לצד אדריאן.

ישבתי לידו והוא בכלל לא הסתכל עליי והוא דיבר רק אכל.. פתאום מלודי הכלבה הבוגדת נכנסה לחדר האוכל עם מגש פירות אקזוטיים.. היא הסתכלה עליי ודמעה נפלה מעניה היא קדה לכולם ניגבה את הדמעה והגישה..

"הנסיכה דיאנה" הפנתי את תשומת ליבי לעבר הנסיכה קלריס ...או שבעצם ממה שסיפר לי טום ..היא לא נסיכה אלה מתחזה?

חייכתי חיוך מנומס "כן עוד מעלתה" שאלתי היא חייכה במתיקות "איך הולך איתך ועם אדריאן? מסתדרים?" קפאתי במקומי..שיט!
אדריאן ענה במקומי "כן רק עכשיו הכרנו" אדריאן ענה בנימוס בזמן שאני שתקתי ולגמתי מכוס היין ..אדריאן רכן לעברי כדי לדבר איתי אבל ליפני שעשה זאת קמתי ממקומי וקדתי קידה קטנה "ברשתכם" אמרתי ויצאתי בלב דוהר מהחדר האוכל המלכותי..

התקדמתי בין מסדורונות הארמון כהחוזת טריוף כאילו מישהו רודף אחרי..

יד משחה אותי מחזקה והתגשתי בקיר..אדריאן עמד מולי עצבני "את בורחת ממני?!" אמר בזעם ליבי דפק בחוזקה וניסיתי בכל כוחי לעצור את הדמעות,
"סליחה זה היה טעות דיאנה, נשבע לך שזה טעות!" אדריאן אמר במבט מיוסר כל כך שכמעט נכנעתי "עוף ממני!" ניסיתי להתנגד לאחיזתו בכתפי "עזוב אותי!" צעקתי בלחישה עצבנות במיוחד..

"בבקשה דיאנה" ניסיתי לעדוף איתו אבל ללא הצלחה הוא מלא שרירים חזקים "תבטיח לי.." אמרתי כנועה הוא הביט בי בתקווה "שלא תעשה את זה שוב אחרת אני יעשה את זה גם" מבטו השתנה ל..עצבני? לא פאקינג לא הוא היה זועם "עם תעשי את זה עם מישהו אחר אני ידאג לכך שהוא ימות בצרחות יסוריים! את שלי ולא של אף אחד אחר מובן? " הנהנתי בפחד קולו היה קר ומסוכן,

"יופי, אני לא יעשה את זה שוב יש לך מילה שלי" הוא אמר והנהנתי..

הוא רכן קרוב לעבר אוזניי..קרוב מידיי הרגשתי את חום גופו ואת נשימותיו החמות על עורי צמרמורת עברה בגופי, ריח של גבר עטף אותי "את יפיפיה נסיכתי" אמר ונעלם משם כמו רוח..
רעדתי כנגד הקיר וגופי הפך קר בין רגע שהיה לוהט..אוי מה הוא גורם לי?

............................................................................
מקווה שאהבתם👑
פרק קצר.. מה אתם חושבים דיאנה צודקת בזה שסלחה לו? אתם מאמינים למילתו של אדריאן?
ומה אתם חושבים על מלודי מה יקרה איתה?
ולמה קלריס הלא באמת נסיכה מנסה לעשות?
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם🔥❤

משפחה מלכותית👑/גמורWhere stories live. Discover now