פרק:22-גילוי מפתיע

1.1K 68 36
                                    

(מרתון- My birthday🥳)

צעדתי לעבר אולם הנשפים מתרגשת ונרגשת.. אמאלה! הוא הולך לראות אותי ככה, אני נראית מדהים כל כך אני בטוחה שהוא יתפאל ממני.

הגעתי לאולם הנשפים וכולם קדו בשבילי לחצתי ידיים והחלפתי מילות נימוס עד שמצאתי אותו.. הוא נעל את ענינו והביט בי בהתפאלות חיוך צדדי סקסי איתר את פניו.

הוא עזב את מי שדיבר איתו וניגש אליי "את יותר מידי יפה ככה.. אני צריך לנעול אותך בארגז" המילים הראשונות שאמר לי פלטתי צחקוק "מי שמדבר, אני לא יודעת מה יותג טוב זה שאתה עם חליפה או זה שכולם מקנאים בי שיש לי אותך" הוא חייך בזכיכות "אם חליפות מלכותיות עושה לך את זה אז אלבש כל יום" צחקתי והרכנתי את ראשי אליו "זה היה מאוד מסיח דעת" הוא נאנח ונשק ללחיי.. במבט התשוקה שעל פניו ידעתי שלא על הלחי הוא רצה את הנשיקה.

חייכתי וצעדנו לפינת האולם מוסתרים בצללים.. פתאום הוא סובב אותי אחז בידיי והסתתרנו מאחורי וילון, גבי אותך בקיר ופיו פגש את פי.. "נסיך זה לא יהה" הוא גנח "לא מעניין אותי אני עסוק תסתמי" צחקתי בזמן שהוא טרף את פי מעניש אותי על כך שהקנטתי אותו, זה העונש הכי טוב בעולם.

לבסוף נפרדו שפתינו "את כמו ממתק מזוין" פלט בנהמה שקטה.. חייכתי וסטרתי לכתפו "אל תנוול את הפה שלך!" הוא גילגל את עניו "אני ממש מחכה לזה שאת תנוולי את הפה שלך בליל הכלולות שלנו" הסמקתי קשות ודחקתי בו את מרפקי "אויש תסתום" הוא צחק וניגשנו בחזרה לאולם.

באיזשהוא שלב אדריאן הזמין אותי לרקוד.
אחרי הריקוד שמתי לב שטום נעלם... "אדריאן איפה טום?" הוא סקר את אולם הנשפים "אין לי יושג גם תיאם לא כאן." חיפשנו אותם במסדרונות הארמון ואז שמענו מאחד החדרים קול..

אדריאן סימן לי לעצור ולהקשיב. "אסור שיגלו! " קולו של טום גרם לליבי לדפוק.. מה לעזאזל?

"למה אתה כל כך מפחד שיגלו טום? אתה מתבייש בי וזה מעצבן" פניי הסמיקו ואדריאן קיווץ את גבותיו "אני..אני לא מתבייש." טום אמר לתיאם "יופי כי אני אוהב אותך ורוצה שכולם ידעו את זה." הפה שלי נפער..

תיאם וטום!?

.....................................................................
מקווה שאהבתם❣
קרדיט לאחת הקוראות המהממות שלי שנתנה לי רעיון😉😅 blue_Bird_18_free 
סורי שהפרק קצר , הוא פרק קצר אבל מפתיע!

מילים 355💕

תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם💜

משפחה מלכותית👑/גמורWhere stories live. Discover now