ברגע שהודעתי לנוהל ולקאסיה על הדייט התחולל בחדר מהומה..
"לא היא תלבש אדום!" צרחה נוהל לקאסיה.. שניהן רותחות מזעם אחת על השניה בעודי צופה בהם כמו בסרט.. יש לי עוד 3 שעות ושמונה דקות עד לדייט הזה..עשיתי בשכל שהודעתי להן מוקדם
"ירוק! זה יבליט לה את העניים טיפשה!" רתנה קאסיה בעצבים..
נאנחתי..מותשת מהמריבות שלהן "שער פזור היה יפה!" הצילו! מישהו? בבקשה! "פזיל עם בייביליס!"
התעלמתי מהן.. ניגשת למשרת של השמלות התפורות שנראה שהוא עומד לפרוץ בבכי ובצרחות הסטריות.. "אתה יכול בבקשה להביא לי שמלה שחורה משי עם מחשוף קטן ושסע..שתהיה צמודה אך משוחררת מעט ברגליים." הוא פלט אוויר בהקלה הנהן ויצא מהחדר..
השניים הביטו בי פעורות פה.. ואז צרחו "אדום!" נוהל "ירוק!" קאסיה..
אחרי זה התלבשתי בשמלה.. הן הביטו בי בחיוך"טוב נו זה יפה" אמרו בהסכמה..
השמלה הייתה כאילו נתפרה במיוחד לגופי.. הבליטה את שערי הבלונדיני ואת החזה שלי ... אתם בטח שואלים למה לעזאזל שתצאי עם שמלה כזאת מלכותית לדייט פשוט בעיר? טוב כי זה אחד מהחוקים המטופשים.. חייב להיות מלכותית.
(ה.כ תדמיינו שהחגורה של השמלה בצבע זהב פליז!)
הן נעלו לי עקבים בצבע זהב גבוהים ויפים.. וסידרו את שערי.. הוא נראה מהמם פראי ויפייפה.. הן איפרו אותי בצורה מהממת שמכריזה שאני חזקה ויפה עוצמתית... על ראשי היה כתר זהב יפה..
הן הסתכלו עליי כמה רגעים וחייכו חיוך ענק..
"את מהממת!" אמרו ביחד..ציחקקתי בעודי מסמיקה "תודה" נישקתי כל אחת..
בידיוק בשעה שאדריאן אמר יצאתי מחדרי למבואה שם פגשתי את תיאו אחי טום וקלואי..
"אוו אחותי" אמר טום בחיוך.. ציחקקתי קדה בכבוד ומנקת אותו בלחי "היי" אמרתי לכולם..
הם הנהנו "את יפה דיאני" אמר תיאו בחיוך צדדי חושף גומה קטנה "די! ליפני שההפוך לעגבניה" רטנתי באוזנו של תיאו המצחקק..
קלואי הסתכלה עליי בזלזול "לאן את יוצאת ככה? עם אפשר לשאול כמובן" אמרה..
רטנתי כמעט מוכנה לצעוק עליה שתדחוף את האף המנותח שלה לעניינים המסכנים שלה אך אדריאן הקדים אותי..
"היא יוצאת איתי, עכשיו לעזאזל מה ניראה לך שאת עושה דיאנה שאת נראת ככה איך לעזאזל אני אמור להיות מרוכז בשיחת דייטים שתכננתי?!" התעצבן.. אוקי אני עגבניה מודה
"אה..ה..סליחה?" אמרתי בבלבול..תיאו התפרץ בצחוק ואחי גיכך "עכשיו בואי נטוס מפה יפיפיה" אוקיי..הוא עושה את זה בכוונה? לגרום לי להיראות כמו עגבניה אדומה!?
הנהנתי עליו..
התקדמנו לעבר יציאת הארמון, ידו החמה החזיקה בצידי מותני מגוננת ורכושנית..תופסת בעלות וצועקת "הדבר כאן שלי" חייכתי... אני מודה שזה עשה לי פרפור קטן כזה בלב..
ליפני שנכנסנו למכונית אדריאן לחש באוזני "תדעי שאני ממש לא מחבב את השסע הזה והמחשוף הזה" ציחקקתי..
"תתמודד"
.........................................................................
מקווה שאהבתם❤
יאו סליחה שהפרק קצר, דיי הם כאלה מתוקים אני לא יכולה😢 אני רוצה להתחלף בדיאנה! חבל שהיא דמות..פרק הבא "הסולטן שלי" אוי אוי מה הולך להיות שם🤫 על תפספסו!
מילים 446💣
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם👑
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...