פרק:15-זה נגמר

1.3K 70 47
                                    

נ.מ אדריאן-

פאק! פאק! פאק! פאק!
היא סטרה לי!? היא השתגעה לגמרי!
אף אחד לא ינשל אותי מהכס, היא לא תתחתן עם תיאו על גופתי.

אני זה שיתחתן איתה! אני זה שפאקינג ימלוך איתה! אני זה שהיה המלך! אני זה שהיה אב ילדיה! אני אני ולא אף אחד אחר!

זין על קלואי הפוסטמה...זין על אח שלי, זין על כולם אני פאקינג לא יתן לדיאנה לעשות את זה.. בחיים לא!

רצתי לעבר הגינה...ראיתי את קלואי משכתי ביד שלה למקום רחוק "אדי! מה קרה?" שאלה אותי בקול הציפציף שלה..

העצדתי אותה מולי במקום מרוחק ללא אנשים "זה נגמר" אמרתי בקור.. היא הרימה לי מבט מבעד לריסים המלאכותיות שלה "זה מה? אדי מה קרה ללחי שלך?" שאלה יבאה לגעת בלחי שלי אך עצרתי אותה בידי..

"זה נגמר, את לא נוגעת בי, לא מפטה אותי, כלום אין יותר אדי בשבילך רק הנסיך אדריאן האם אני מובן?" היא פערה את פיה "אדריאן מה נסגר?"
שאלה בבלבול..

"כלבה את בלילה הזה בכוונה שיכרת אותי נכון? בכוונה המצאת את הכל נכון? לא היה אף אחד בחדרה של דיאנה!" צרחתי עליה..

היא נרתעה לאחור בבהלה ודמעות נקבו בעניה המאופרות.. "מ-מה?" שאלה בפחד .. ידעתי! "כלבה את פשוט כלבה! למה זה היה טוב? ינשלו אותי מהכס בגללך חתיכת כלבה!" צרחתי עליה..

היא יבבה "למה זה היה טוב?! אדריאן אתה צריך להיות איתי! לא עם איזה בלונדה מטומטמת!" צווחה.. ואני איבדתי השתונות "את פאקינג לא תדברי עליה ככה! את כלום לעומתה! אפס מאופס שקרנית נוכלת!"

היא פערה את פיה המלא בוטוקס מגעיל "בן זונה עלוב ..לא הייתי צריכה להילחם עלייך!" צעקה ורצה משם..

נאנחתי והעברתי את ידי בשערי.. אני כזה דפוק!

הכלבה הזאת באה עליי עם אלכוהול! שתיתי כמו מטורף אחרי שסיפרה לי שהיא שמעה גניחות מחדרה של דיאנה וראתה מישהו יוצא מחדרה..

בת זונה! האמנתי לה כמו דפוק! נהפכתי קריר לדיאנה ..גם כשהיא ירדה עליה כאב לי ורציתי להרוג אותה ביום ההוא אך שתקתי כי חשבתי שהיא הייתה עם מישהו אחר!

אבל היא לא הייתה עם אף אחד לעומתי!
בגדתי באמונה בכבודה של הנסיכה היפיפיה הזאת! אני כל כך דפוק.

היא לא תסלח לי! היא אמרה דברים קשים שמגיעים לי.. איך האמנתי לקלואי? למה לא סמכתי על דיאנה לעזאזל?! דיאנה אחרת! היא מתוקה ותמימה, חזקה ועוצמתית, נחושה ולא מוותרת.. יפיפיה.

ואני האמנתי שהיא תעשה את זה! היא לא ברור שהיא לא דביל.

רצתי לעבר תיאו.

"אני צריך לדבר איתך" תחאו השיב לי מבט כועס והנהן לחיוב...

ברור שהוא כועס עלי..

משפחה מלכותית👑/גמורWhere stories live. Discover now