נ.מ אדריאן-
חיבקתי את דיאנה כשהיא בוכה על הריצפה ומתייפחת.. כאב לי עליה כל כך! ואני אפילו לא מכיר אותה...מה יש לי?
שמלתה התכולה הייתה נפולה ברצפה והתלכלכה אבל לדיאנה לא היה אכפת,כל הנסיכות שאי פעם הכרתי היו רוצחות אנשים במקום שהשמלות שלהם בטעות התלכלכו..הן היו מפונקות שלא בוכות...אבל דיאנה מתפרקת מולי בייבבות ובבכי על הרצפה מלכלכת את שמלתה...
מעניין אותי מי הזבל שאני הולך להרוג בגלל שגרם לה לבכות ככה...
הרמתי את ראשה כלפי מלעה והסתכלתי עליה.. לחייה והאף שלה היו סמוקות בגלל הבכי..דמעות גדולות נקבו בלחייה , עניה היו נוצצות בגוון כחול כמו ים, שפתיה היו נפוכות ואדומות ...פאק!
גם כשהיא בוכה היא יפה? מה ניסגר איתך אישה?
ליטפתי את שערה שהיה כלוא בטוח תסרוקת שהספיקה להתפרק..הכתר שלה היה קצת עקום..סידרתי לה אותו והסתכלתי בעינה..
"למה את בוכה נסיכה?" שאלתי , היא צחקקה צחור מריר ועצוב.."הכל שקרים, הכל רע, מזימות ותככים, השפלות,רוע,איומים רצח ובגידות.
מה זה הארמון האפל הזה?" חייכתי אליה חיוך מרגיע,היא כל כך תמימה! שיט, "אוולקם טו הארמון ה'מושלם' מבחוץ מראים את היופי שלו ואת הכבוד שלו ומבפנים הכל רכוב אפל ומדכא..את צריכה להתרגל לזה נסיכה" היא צחקקה שוב בקול מריר..
"כע בטח" מילמלה,"נסיכה?" שאלתי "כן?" ענתה
"את מודעת לזה שהתסרוקת שלך נהרסה השמלה התלכלכה וכולך מלאה בדמעות?" ציפיתי שהיא תרוץ ישר למשרתות שלה..או תצרח בקולי קולות אבל היא רק גלגלה עניים וקמה מהריצפה..קמתי גם אני "תודה אדריאן" היא אמרה את השם הפרטי שלי? או שאני מדמיין.. אסור לנו לקרוא בשם הפרטי אלה עם כן אנחנו מרשים זה לזה..אבל השם שלי התנגן עם המבטא הצפוני והיפה שלה..זה היה כיף לשמוע אותה אומרת את זה..
היא חייכה חיוך מתוק ואסיר תודה קדה כאות כבוד ויצאה מהחדר...
יש לה חיוך יפה כל כך..
נ.מ דיאנה-
לא חשבתי שלאדריאן יש לב,הוא היה קר ושתלטן בהכירות הקצרה שלנו אבל...הוא אמר לי מילים מרגיעות וחיבק אותי, זה היה..מקסים.
אולי יש בו גם צדדים טובים..חבל שהוא לא מראה אותם יותר.
נכנסתי לחדר של טום..כשהוא הסתכל עליי בוכה הוא לא אמר כלום רק חיבק אותי וליטף את שערי..הדבר היחיד ששבר את הדממה הכבדה הייתה היפכות בכי המעוררות רחמים שלי..
אחרי שעה שאני בוכה על חזהו של טום סוף סוף לקחתי את עצמי בידיים וסיפרתי לו הכל..הוא נותר עם פה פעור "אוואו אחותי..או חצי אחות חצי בת דודה שלי?" שאל וציחקקתי במרירות..
"אני צריכה ללכת אסור שמר בריסטן יחכה יותר מידי" הוא הנהן לאישור ויצאתי מחדרו..
מר בריסטן הוא חבר המועצה של הממלכה..הוא מנהל את החוקים וגם משמש כמורה .. הוא מלמד אותי היסטוריה חוקים מדיניות ו..הכל הוא בן 50 בעל עניים כחולות שמראות את חוכמתו ושער ארגמני קצרצר...גופו שרירי ורחב למרות גילו המבוגר פניו מלאי קמטים של שנים רבות ושל מטח..
הוא חם אוהב דואג מצחיק עקשן וחוצפן..בקיצור אחד החברים הכי טובים שלי בארמון,
משנולדתי הכרתי אותו הוא תמיד היה סוג של פסיכולוג שלי..פסיכולוג החיים יותר נכון..הוא יודע להציעה הצעות מושלמות והוא חכם וטומח להפליא, פעמים רבות הייתי אפילו מחשיבה אותו כבן משפחה..הוא פשוט בן אדם טוב.
נכנסתי לחדר בו אנחנו לומדים..בריסטן הרים את מבטו מהספר שלו וחייך חיוך חם כשראה אותי "את מאחרת דרלינג אבל אני ידלג על הפרט הזה בשל פנייך המדוכדכות" הוא תמיד קרא לי דרלינג..או אומר שזה מכובד ויאה..
"או מר בריסטן לא משנה כמה תנסה לנחש לעולם לא תדע או תעלה את זה בראשך למרות חוכמתך הגדולה למה פניי מדוכדכות.." אמרתי בעצב וניגשתי לעברו "אני יודע.. רייבן סיפר לך" הבטתי בו פעורת פה..
"א..איך?" שאלתי בהלם הוא היה מוכה אשמה "תמיד ידעתי דרלינג..תמיד רציתי לספר לך אבל עם היית יודעת את האמת בלי אישורה של המלכה היו עורפים את ראשי ואת רושו את אחייני כך שלא יכולתי להגיד דרלינג, אני מצטער אנה ממך קבלי את התנצלותי" אמר והרכין את ראשו..
מיד הרמתי את ראשו וחיבקתי אותו התנתקתי ממנו "זה לא אשמתך" הוא חייך חיוך חם שגרם לי לחייך גם..
"בואי דרלינג נצא לסיבוב קטנטן בגינת המלוכה" אמר והושיט את ידו במחווה אצילית.. חייכתי חיוך ונטלתי את זרועו..
סיפרתי למר בריסטן את כל מה שקרה "אני מבין דרלינג אבל את מתמקדת בעבר ולא בעתיד.." הסתכלתי עליו במבט מבולבל..
המשכנו ללכת בגינה עד שאמר "את מתמקדת בזה שהם לא סיפרו לך ולא אמרו לך את האמת והכל שקר...אבל דרלינג זה כבר נעשה ואת הנעשה אי אפשר להשיב, עכשיו את צריכה להתמקד בהווה והווה אומר לך שאביך האמיתי צ'ארלס עדיין בחיים ואת צריכה לשמור מרחק ממנו כמה שאת יכולה" הנהנתי לעברו..איזה מזל שמר בריסטן העיר את עניי..
אחרי כמה דקות של דיבורים עצות צחקוקים והנאה אמרתי "תודה מר בריסטן מה הייתי עושה בלעדייך" הוא צחקק והתחבקנו ..
נפרדתי ממנו בשלום והלכתי לעבר חדרי פתחתי את דלת חדרי..
ומי עם לא אחר ישב במיטתי מי שישב שם הוא...
............................................................................
מקווה שאהבתם👑
סליחה שיצא פרק טיפה משעמם וקצר..
תגיבו ותצביעו!
מי אתם חושבים שיושב במיטתה של דיאנה?
אוהבת אתכם😍(נ.ב למעלה שיר שחשבתי שיתאים)
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...