פרק:20-את שלי

1.4K 80 38
                                    

"קאסיה את לא רצינית? את באמת חושבת שזה יקרה?" שאלתי את קאסיה שממולת את בד שמלתה הסגולה "אני לא בטוחה. שמעתי את אמך ואביך מייבן מדברים על כך. יכול להיות שתבקרו ב"פירוטרו" עוד שבוע ביחד עם הנסיך היורש ושאר בני המלוכה." הנהנתי שוקלת מה לעשות.

פיירוטרו היא ארץ גדולה ששולטים שם בני מלוכה מאוד מאוד מאוד עשירים. ומאוד מעצבנים. יש להם שם ילד יורש בגיל 20.. לפי מה שהבנתי הוא היה פעם לאיזה תקופה שאביו חלה מלך לכמה ימים וסיפרו שהוא היה מלך טוב. כממלא מקום.
אבל עדיין לא רציתי לעזוב את ארצי לארץ אחרת בשביל ביקור. גם עם זה אומר שמשפחתי ואדריאן יבואו..

-כעבור שבוע-

בדרכנו לארמון הגדול אדריאן נראה מאוס לא מרוצה מהמסע הקטן הזה.
הוא לא הפסיק להיות שקוע בטוח שיחה עמוקה עם אביו והם דיברו בשפה שונה מזו שאני מכירה.. אני חושבת שהם התווכחו על הנסיעה הזאת.

תיאו אחז בידי בעידוד למראה תיסכולי, חייכתי לעברו חיוך הוקרת תודה קטן.

כשהגענו לא ציפיתי לפגוש את המשרתים ליפני בני המלוכה וכך היה. הארמון שלהם היה מפואר וגדול עשיר ויפה.

המלך הזקן עם הכרס בירה בירך אותנו לשלום ולקח את אמי לשיחה בטוח הארמון בזמן שאשתו הצעירה עם השער הבלונדיני בירחה אותנו בחיוך מתקתק.

היורש ששמו תיאם שהיה יפה תואר.. הוא היה גבוה ודקיק, עורו בגוון סחלב יפיפה. פניו יפות ועציליות בעל עניים ירוקות כחולות מהפנטות. שפתיו בשרניות ועצמות לחיים גדולות, שערו שחור הוא מסורתת בקפידה. לבושו מאודר והכתר הדקיק של ראשו עושה אותו יותר מלכותי ממה שהוא.

מרשים.

תיאם הוא בן יחיד והיורש היחיד כך שהוא ממש ממש מכובד ואצילי.

ניגשנו אליו, הוא בירך את כולם בחיוכים מסנוורים ואני יכולה להישבע שאפילו הוא קרץ לטום המבובל.. החנקתי צחוק קטן.

כשהגיע תורי הוא הביט בי בפליאה וסקר אותי קצת יותר מידי.. אדריאן חשק את לסתותיו. קנאי.

"עלמתי! הנסיכה היורשת דיאנה עוד מלכותך את נראית כמו השקיעה ביום חביב! יפייפיה כל כך" אמר בהתפעלות. סומק עלה בלחיי.

העוזרות שלי עשו עבודה טובה. הן הלבישו אותי בשימלה צהובה, עם מחשוף לב יפיפה.. וחגורה צמודה. השסע הארוך של השמלה הבליט את הרגל שלי. והעקב הזהב היפה הציץ.

 והעקב הזהב היפה הציץ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
משפחה מלכותית👑/גמורWhere stories live. Discover now