אני מטיילת לי בגינת הארמון..אולי אני יכנס למתחם הסוסים?
נכנסתי למתחם וראיתי סוס לבן ויפיפה ליטפתי את פרוותו, "הנסיכה דיאנה" קולה של קלריס נשמע..הסתובבתי לעברה ושנינו קדנו קידה קטנה
"הנסיכה קלריס" היא חייכה והתקרבה אליי בצעדי נחש..."מה שלומך?" שאלה אותי , חייכתי במתיקות "בסדר גמור מה איתך?" שאלתי "מצוין אבל...קצת משועממת אולי תעשי לי אמ...סיבוב בגינה?" שאלה אותי..חייכתי ונטלתי את ידה המושטת לעברי..
"את יודעת ראזוס ...אבי אמר תמיד שאת..שאת הבת היורשת הנכונה" אמרה פתאום..קשה היה לה להגיד אבי היא לא ידעה שידעתי למה..כי הוא לא אבא שלה..
"שמחה שהוא חושב כך" עניתי בקול מלאכותי.. "איך מתקדמים היחסים בינך לבים אדריאן?" שאלה... אני מרגישה מתחקיר "מתקדמים טוב הכל מצוין" אמרתי..
"אה באמת? כי ראיתי שאת קצת מרוחקת ממנו אתמול בארוחת.הבוקר" מה לעזאזל היא מנסה להשיג?
"לא שמתי לב אבל אני יכולה להבטיח לך שהכל בסדר בינינו" אמרתי שוב במתיקות..
"בטוחה?" היא מעצבנת אותי!! יאו מה יש לה?
"כן אני בטוחה נסיכה" אמרתי והיא גיכחה..היא 'בטעות' דרכה על שמלתי "אויש סליחה!" זהו! עד כאן, מה נראה לה? מה לעזאזל היא רוצה ממני?
הפנתי את מבטי עליה בכעס גלוי "מה את רוצה קלריס?" שאלתי ברצינות וכעס "כלום באמ-.." קטעתי אותה "על תשחקי איתי משחקים! אני אומנם נראת לך נסיכה אבל על תשכחי בקרוב היה מלכה, את מנסה להשיג משהו ואני יודעת מי את באמת ליבה," פניה החווירו
"על תשכחי מתוקה בכל רגע את חשובה בארמון שלי את משחקת על אדמתי ואני יודעת הכל" אמרתי..
"סס..סליחה..עוד מעלתה.." אמרה ברעד ואני גיחכתי "על תשחקי איתי!" אמרתי והלכתי משם בסערה..
אני מתהלכת במסדרונות בתקווה למצוא את אחי טום שירגיע את העצבנות שלי..
אני רואה את שתי האחיות שלי.. "היי דיאנה" הן אומרות במהקלה מה שגורם לי לצחקק "הי יפיפיות לאן אתן הולכות?" שאלתי.. "אבא אמר שהוא רוצה לקנות לנו מתנה כי אתמול עזרנו למשרתת לסדר את החדר" ..ליבי נצבת ששמעתי את המילה 'אבא' כי רייבן אינו אבי אלה צ'ארלס..
"אוקיי מתוקות" אמרתי והן הלכו לדרכן..
נשענתי על קיר המסדרון..כל כך הרבה מחשבות וסיבוכים..אוף מה אני יעשה?
"הכל בסדר נסיכה?" פתחתי את עניי ומיהרתי לקוד בפני המלך ראזוס..
"עוד מעלתך הכל מעולה" אמגתי עם חיוך מתוק.. הוא גיכח "את בטוחה? כי רק החושבים היראו לדרך נכונה תעצור בעת ההליכה ולהתנשף בכבדות" צחקקתי
"כן עוד מעלתך אני בסדר, לאן פנייך מוהדות?" שאלתי בסקרון הוא צחק "תצטרפי עליי? אני הולך להתאמן קצץ בחרבית עם שני בניי" ..
לראות את אדריאן מתאמן? אני אוותר אבל את המלך ראזוס..בכבודו ובעצמו ואת תיאו..זה אולי כן חוץ מזה אסור לי לסרב להצעתו.. חייכתי במתיקות ונטלתי את זרעו המושטת..
"אחרייך" חייכתי והוא צחקק והלכנו לעבר האימון שלהם..
אולם אימונים ענקי נגלה לעניי..
באמצע האולם עומד תיאו..הוא ללא חולצה עם מכנס טרניג ובד לבן כרוח על ידיו..
מולו עומד.. אדריאן גם הוא עם מכנס טרינג..פאק ללא חולצה.. שרירים מוצקים ומחוטבים נגלים לעניי..אוי ..חזהו מהמם וקוביות בטן מעוצבות בטן שתוכה כזאת..אואו
(ע.ה:תשתדלו לא להזיל ריר על התמונה😅🤤)
בלעתי את רוקי..אדריאן הבחין במבטי הנעוץ בחזהו החשוף וגיכך.. "מה את עושה פה נסיכה?" אדריאן שאל בטון משועשע.."המלך אביך הזמין אותי" אמרתי בחיוך קטן ולחוץ..
המלך הלך בלי להגיד כלום ..בטח פגישה או משהו...
הם התחילו קרב..
אחרי שלל מכות והגנות אדריאן ניצח..
הפנתי את גבי ללכת לחדרי אבל יד עצרה אותי "אח....את ראית אותי ללא חולצה ,ואני לא ראיתי אותך..רוצה נשתווה?" שאל בערמומיות ולהט..
סומק הציף את פניי ואדריאן גיכח למראו.. "אוי כמה שאת תמימה הנסיכה דיאנה" הוא אמר וליטף את לחיי
"השימלה הפרחונית הזאת והנסיכותית הולמת אותך מאוד" אמר והרגשתי את פטמותיי מזדקרות.. "ת..תודה" אמרתי ברעד לוהט..
הוא התקרב..אוי הוא הולך לנשק אותך! שיט! רגע.. "תחשבי עליי" לחש לטוח שפתיי ונשק למצחי והלך..
משאיר אותי לוהטת וקצרת נשימה..
אוי אדריאן!
..........................................................................
מקווה שאהבתם👑
אוואו, אדריאן לוהט!!! ומה לעזאזל קלריס רוצה?
אויש אני מצטערת על הפרק הקצר..ביום שישי ושבת לא יעלו פרקים..בכל הסיפורים הפרקים יעלו רק מיום ראשון עד יום חמישי❤
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם💞(נ.ב למעלה תמונה של השמלה של דיאנה והסוס..)
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
רומנטיקהדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...