נ.מ טום:
הלכתי לחדרה של אחותי דיאנה.. אני צריך לספר לה.. אולי היא תבין יותר טוב ממני..
נכנסתי לחדרה והתישבתי במיטתה.. סיפרתי לה הכל והיא הייתה המומה וסקרנית ...
"אני חושבת שהבנתי" היא אמרה והסתכלתי עליה במבט שואל
"הנסיכה אייריס ברחה מהארמון כיוון שראתה את אביה ובת דודתה ביחד.. הם הצטרכו לשמור את זה בסוד ובת דודתה דומה לנסיכה במעט הם ניתחו אותה כדי שהיא תיראה בול אותו דבר... וליבה נהייתה בהריון ... והיא מתחזת לנסיכה" דיאנה אמרה ופערתי את עניי "שיאו" אמרתי כלא מאמין.."את גאון אחותי" אמרתי לדיאנה שהייתה קבורה במחשבותיה המרובות.. נישקתי את ראשה "אסור שידעו אחר כך נסתבך עם המלך ראזוס.. לא היה שלום היה מלחמות והרוגים!" היא אמרה ופערה את עניה "זה ישאר בנינו" הבטחתי ויצאתי מחדרה..
נ.מ דיאנה:
מה שטום סיפר לי היה..מוזר..מאוד מוזר,
אדריאן יודע שאחותו ברחה? ושזאת ליבה? אני לא יודעת כי אמרו לי שאייריס נולדה בארמון שת משפחתה ובגיל 16 העבירו אותה לארמון מולכה של אמא שלה והיא הייתה חייה שם ...הוא לא ראה אותה מלא זמן..עברתי בין משדרונות הארמון בזמן ששימלתי בצבע התכלת נגררת אחרי.. משרתת ניגשה אליי וקדה קידה "עוד מעלתה הנסיכה דיאנה.. יד ימינה של עוד מלעתה המלכה אמך..התקשר" היא אמרה וחייכתי חיוך מתוק "תודה רבה" היא הנהנה והגישה לי את הטלפון..
"הלו?" שאלתי את אבי
"דיאנה אני..אמ..אני צריך שתעשי בשבילי משהו" הוא אמר במבוכה
"מה בידיוק המעשה שאני צריכה לעשות?" שאלתי בסקרנות,הוא לא מבקש ממני לעשות לו דברים
"בחדר של אמך יש שעון יד גברי..הוא שלי ושחכתי אותו שם תתני לי אותו בבקשה.. אני נמצא בחצר המלוכה ליד ספסלי האור"
"אוקיי היה שם" הוא מילמל נתראה וניתק...הוא יכל לבקש את זה ממשרתת או משהו כזה.. אבל למה הוא ביקש ממני?
הגעתי לחדרה של אימי וראיתי שעון גברי בצבע כסף הוא נראה רגיל לחלוטין אבל היה חרוט משהו בגב השעון..
'אהובי היחיד,האור שבחיי,החיים עצמם, המוזיקה לאוזניי, האוויר שאני נושמת..אתה הכל! הכל בחיי! ואני אוהבת אותך אהובי.
בקרוב נהיה אבא ואמא,אני אוהבת אותך צ'ארלס מהאובתך מירנדה♡'מי זה צ'ארלס?...רגע.. צ'ארלס היה פעם מאורס לאימי..הוא היה יורש כתר וגם היא הם היו מאורסים.. והיא סיפרה לי שהם לא אהבו אחד את השני..היא התאהבה באחיו רייבן והיא הייתה בהריון מרייבן והתנקשו בחייו של צ'ארלס.
אבל היא אמרה שלא אהבה אותו..ולמה היא שיקרה לי? למה אבא שלי רצה שאני דווקה יביא לו את השעון? למה לרייבן יש שעון כזה? ומה זאת אומרת..בקרוב נהיה אבא ואמא? מה לעזאזל קורה כאן?
לקחתי את השעון ויצאתי מהחדר...
אני הולכת לקבל תשובות!
.......................................................................
מקווה שאהבתם👑
סליחה שיצא קצר...
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😍(נ.ב למעלה יש תמונה של דיאנה)
YOU ARE READING
משפחה מלכותית👑/גמור
Romanceדיאנה מיגפולד היא נסיכה יורשת הכתר. יש לה 2 אחיות ואח אחד.. היא בת 17 והיא צריכה להתחתן.. קבעו לה בשידוח להתחתן עם הנער הכי שחצן יהיר ומעצבן... דיאנה מגלה הרבה שקרים ובגידות בארמון! האם היא תצליח להתגבר על הכל ולשלוט בכס המלכות? תדעו רק עם תקראו! אד...