Třicet.

204 23 3
                                    

-Peter's POV-

Už jsou to tři měsíce. Tři měsíce, kdy se Baylee vrátila k Hydře. Nebo tři měsíce, co se agent Black vrátila k Hydře. Už tři měsíce, co byla B viděna na planetě Zemi.

Ve škole si všichni myslí, že šla na nějakou soukromou školu do Francie. MJ a Nedovi údajně přišla nějaká zpráva od B a tetička May dostala dopis. Nevím, jak je to možný, ale B je opravdu mocná. Sice nemá supersílu jako já, ale má mnohem více schopností.

Pořád nemůžu uvěřit, že Blade je Baylee. A že Baylee je Black. A Baylee vlastně neexistuje, protože to není skutečný člověk.

Není ale čas přemýšlet nad tím, kde Baylee je, tím jsem strávil tři měsíce. Je čas být přátelský soused Spider-man.

Hned po škole jsem se vydal do ulicí New Yorku.

,,Pane Starku? Vše v pořádku?'' zvedl jsem telefon, když jsem visel ze strany budovy.

,,Kid. Happy tě za 5 minut vyzvedne u tebe před barákem. Musíme něco probrat.''

,,Oh, okay.'' radši jsem nic neříkal a hned se pomocí mých pavučin dostal ke mě před barák. Oknem jsem vstoupil do pokoje, rychle se převléknul, dal oblek do batohu a vyběhl ven, kde už na mě čekal Happy.

,,Jsi pozdě.''

,,Taky tě rád vidím Happy.'' sedl jsem si do auta.

Cesta uběhla rychle. Dva měsíce jsem Happyho neviděl a podivuhodně se se mnou chtěl i bavit.

,,Kde je pan Stark?''

,,Čeká na tebe s ostatními v pracovně.''

,,S ostatními?''

,,Běž.'' řekl přísně a odešel. Jen jsem se zamračil, ale poslechl ho.

Když jsem věděl do místnosti, všichni se koukali na monitor.

,,Baylee?'' podíval jsem se na postavu na kterou koukali.

,,Ne, Baylee. Black.'' řekl pan Stark. ,,Zkurvenej agent Black. A ne jenom Black.''

,,Bacha na jazyk.'' upozornil Captain America pana Starka. Záznam pokračoval dál. Vystřídalo se hodně barev. Měli podobné uniformy, jen každý byla v jiný barvě.

,,Celá duha.'' Natasha poznamenala.

,,Na co vlastně koukáme?'' zeptal jsem se.

,,Záznamy z kamer po celé planetě za tři měsíce. Sledujeme je od té doby, co si vzali Black zpět. Celý tři měsíce jsme viděli jen ostatní barvy. Dneska se poprvé objevila ona. V Rusku. Ukradla jadernou bombu. Čtyři mrtví.'' Řekl pan Stark.

,,Čtyři nevinní mrtví.'' dodal Rhodes.

,,To není pravda, Rhody a ty to víš.'' Natasha ho upozornila.

,,To že jsou čtyři mrtví?'' řekl zmateně.

,,To že jsou nevinní.'' opřela se hlouběji do křesla

,,Možná nejsou nevinní, ale to neospravedlňuje, že je to v pořádku.'' Natasha jenom kývla rameny.

,,Jak jí dostaneme zpátky?'' zeptal jsem se.

,,Kid...''

,,Pane Starku, jak jí dostaneme zpátky? Tohle není ona! Oni jí nutí to dělat. Ona si to neužívá. Oni jí mučí. Vždyť jste viděl, jak vypadá? Kolik modřin a jizev!''

,,Já vím, ale taky s nimi odešla dobrovolně.'' snažil se mi do očí podívat Banner.

,,Já souhlasím s klukem. Musíme jí dostat zpátky. Je to moje neteř! Moje jediná rodina. Já jí najdu, i kdybych to měl udělat sám.'' odešel z místnosti Thor.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat