Rozhodli jsme se, že všichni po plese budou spát u mě. Řekla jsem MJ, že když já jdu, jde i ona. Musely jsme jít ještě koupit šaty, ale jinak bylo vše v pořádku. Ve škole mi MJ a Ned dali jejich věci na noc a Peter si je přinese, až mě bude vyzvedávat. Hodí nás tam May.
Osprchovala jsem se a umyla vlasy, vyčistila si zuby a pleť, vyfoukala si a upravila vlasy, nalíčila se a skoro jsem se vykoupala v parfému a antiperspirantu.
Pustila jsem Peter s May dovnitř.
,,Za chvíli budu dole!'' zakřičela jsem z druhého patra.
Oblékla jsem šaty, nandala si náušnice, který pro dnešek nahradí funkci hodinek, kdyby se něco stalo, vzala jsem si náhrdelník a různé náramky, včetně mých dvou 'oblíbených'.
Jako poslední jsem si nandala podpatky. Bohužel výška není jedna z mých silných stránek, ale zase jsem si nemohla vzít, tak vysoké, abych nebyla vyšší jak Peter.
,,Wow.'' dostal ze sebe Peter, když jsem scházela ze schodů a cítila jsem, jak se mi začalo hnát teplo do tváří.
,,Broučku, vypadáš krásně.'' sešla jsem se schodů, poděkovala a objala mě.
,,Sluší ti to Parker.'' postavila jsem před něj a narovnala mu kravatu.
,,Vypadáš.. úžasně.'' prohlížel si mě od hlavy k patě. ,,Něco pro tebe mám.'' zasmál se a navlékl mi na zápěstí náramek z květin.
,,Díky.''
,,Tak děcka. K sobě.'' smála se May a nastavila na nás foťák a asi tak 100 krát nás vyfotila.
,,To stačí May.'' zastavil jí Peter.
,,No dobře, teď pojďte, ať nepřijdete pozdě.'' poslechli jsme jí a následovali jí do auta.
Celou cestu jsme si s Peterem a May bohužel povídali o Blade.
Vždy když jsem šla na nějakou misi, objevila se nová videa. Hlavně z posledního týdne. Vždy, když jsem někam šla, objevil se tam Spider-Man. Upřímně mi několikrát ze zvláštního důvodu i pomohl, když na mě útočilo příliš lidí najednou. Asi si mě chtěl nechat pro sebe. Zrovna včera večer jsem skončila s mýma rukama svázanýma pavučinou, která zmizela až za 2 hodiny.
Šéfovi se to nelíbí. Vážně nelíbí. Ale teď už s tím nic udělat nemůžu, ale nevím odkud se pořád bere tolik videí. Vážně. Chápu, že lidé si pamatují mě předtím než jsem na ně použila mlhu, ale videa? Nechápu, kde se berou. Vždy se všech lidí zbavím a tak nevím, jak mě někdo může natáčet. Jediná dobrá věc, že na tech videí vypadám dobře a neporazitelně. I když mi Spider-Man svázal ruce, dokázala jsem zmizet a splnit misi.
Naštěstí May zastavila před tělocvičnou a tato konverzace mohla skončit.
Peter mi otevřel dveře a rozloučili jsme se s May. S Peterem jsme šli vedle sebe do tělocvičny. Několikrát naše ruce zavadili, než chytl mou dlaň do jeho. Musela jsem usmát nad tím pohledem. Cítila jsem z Petera nervozitu, tak jsem promotala i naše prsty a trochu mu zmáčkla ruku a usmála se na něj.
Vstoupili jsme do tělocvičny. MJ s Nedem na nás čekali u nějakého stolku.
ČTEŠ
Blade [POZASTAVENO]
FanficBaylee Carter, nejlepší kamarádka s Peterem Parkerem , Michelle Jones a Nedem Leedsem. Na první pohled normální teenager, ve skutečnosti voják, který musí poslouchat každý rozkaz nebo jí čeká smrt. Co se stane v jejím životě, když přes den si užívá...